Marpo, Kryštof & Landa > Hiphop, Čechy, 2006

Marpo, Kryštof & Landa > Hiphop, Čechy, 2006

10.10.2006

Autor: ABDUL 52 | V rubrice: Hiphop / News |

Naprosto neuvěřitelnou informaci jsem vyčetl v aktuálním vydání časopisu Report. V něm je rozhovor s Marpem, který sděluje světu velice pozoruhodné věty. Dozvíte se například, že Marpo nenosí čepice, stejně tak se dozvíte i to, že Richard Krajčo pozval Marpa na novou desku jeho skupiny Kryštof. Proti gustu žádný dišputát.

Marpo, který celý rozhovor pojal jako vymezování se vůči ostatnímu světu prostřednictvím záliby v thaiboxu, studování thajštiny, etc., dodává na konci jednu velice pozoruhodnou větu. Na spadnutí je prý hudební spolupráce s Danielem Landou, jemuž se prý náramně líbí Marpova hudba. Navíc spolu chodí trénovat do jedné telocvičny, takže mají k sobě blízko na víc frontách. Landa má za sebou velice kontroverzní kariéru, přes leadera fašistické skupiny Orlík, automobilového závodníka se dostal až k bojovým uměním a provozování sekty. Spojení Marpa, který se svým siláckým videem Jděte mi z cesty slaví úspěchy v komerčních hitparádách a bývalého top nácka, dnes aktuálního “světce” Landy, je na můj vkus velice šílené. Bůh ochraňuj český hiphop a jeho fanoušky.

 
 

253 komentářů

napsat nový

Dj Phoo: 10.10.2006 12:59

:D to je doopravdy neuvěřitelné:D

Shedy: 10.10.2006 13:11

dobry blazni

Dj Phoo: 10.10.2006 13:17

Nejblíže mají k sobě po tréningu ve sprchách:D občas Daníkovi upadne mýdlo:D směju se..a Marpo využije momentu překvapení:D:D A je tam mistře Lando…můžeme si tykat:D:D

aloyz: 10.10.2006 13:21

God bless us…

smack: 10.10.2006 13:28

To uz je fakt moc.

Missy: 10.10.2006 13:29

omg :DDD

BUTTER: 10.10.2006 13:30

sss

BUTTER: 10.10.2006 13:33

stačí si přečíst jeden z posledních bbaráků v němž je rozhovor marpo vs. affro a nebudete mít pochyb jakej je marpo totální idiot!nechápu jak ste mohli kdykoli,cokoli o tomhle pubertálnim idiotovi zmínit…abd52 divíš se?ty si mu to někdy věřil?damn!!!

Marshi: 10.10.2006 13:38

DJ PHOO: :-DDDD
ani mě to u marpa nepřekvapuje. Má k hooligans a náckům moc blízko. Neznam žadnyho dalšího HH mc kterej by měl podobnej nazor, šílenost, ostuda českýho rapu..

Dj Phoo: 10.10.2006 13:43

Pfff…když trénujou…usilovně se šermujou kokotama…po usilovné a vyčerpávající době zmožený Marpo zakřičí Dane mě už to nebaví zapichni mě:D:Dtodle je vážně článek u kterýho se člověk zasměje od srdce..Marpo držim ti palce…..pokračuj..nech si vytetovat ten Landovo řád na kozu a udělejte desku s názvem Ortodoxní gayové.

payme: 10.10.2006 13:55

megasmrad

oliwa: 10.10.2006 14:03

tohle je power :DD
směju se a zoroven mam husí kužu, omg !
dva největší dementi se spojili.
ted’ už král gayů má i královnu.

Dj Phoo: 10.10.2006 14:14

:D

kolor179: 10.10.2006 14:20

to snad ale uz neni mozny, ne? co je tohle sakra za kokota? a chce se paktovat s landou? co se to deje?

Login: 10.10.2006 14:24

Hustě napsanej článek. To že marpo bude zakládat tadyty kolaborace je docela překvapení i pro mě,každopádně nepříjemný.

stunna: 10.10.2006 14:26

kdo je marpo? :D

Jay Jay: 10.10.2006 14:28

marpo a kryštof??? POMOC!!! zabalit uši do vaty a prchat pryč!!!!

zizi: 10.10.2006 15:11

lolek, treba spolu zacnou chodit do kostela, videl sem v tv silenej klip s nackem jak kaze v kostele.Myslim, ze se marpo k landovi hodi.Hold marpoňův klip hovori za vse.demence…

floppy: 10.10.2006 15:15

yyyes :D

Drahaaa: 10.10.2006 15:23

Hele,vy mě chcete asi zabít co? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

flash48: 10.10.2006 15:28

No a co. Kryštof dělají dobrou muziku. Landu nemusím, ale když s ním Marpo chce dělat, proč ne. Třeba to bude zajímavé. Hudba je hudba. Otevřete si uši.

TRILL: 10.10.2006 15:34

agil alib ? :D:D

kdonevoliodsjevul: 10.10.2006 15:39

Nevím, co na tom vidíte špatného?

Prostě je to jeho svobodné rozhodnutí a tak nic někomu nepřikazujte jako komunisté.

Raze: 10.10.2006 15:56

bullshit O.o

Džankis: 10.10.2006 16:12

jachach!!!!! Ordo Lumen Templi nabira nove cleny jo?? no a kolabo s Krystofem raci beze slov… ve finale si jeste Marpo strihne duet s Evou Pilarovou a natoci album s Vlastikem Horvathem…

..cruuuz..: 10.10.2006 16:31

to je fakt priliz….

Analog: 10.10.2006 16:32

Jsou vase deti opravdu bile? Spina je zazrana, pustime na to MARPA s novou formuli LANDA! Oni perou na 1940!
Kurva to je ulet :-)

pilgrimsky: 10.10.2006 16:37

To je celkem smutný, že se tohle děje.

kredenc: 10.10.2006 16:58

ty vole tohle je fakt maso. radsi by si voba meli umejt vanu.

TreK: 10.10.2006 17:00

Porovnal bych to s polskem:)

PhilSince1985: 10.10.2006 17:23

8-o
…vlastne ani se moc nedivim…
no uvidime jestli z marpa vznikne nova pop star aka KarelGod ceske rap sceny…

Masta Auf: 10.10.2006 18:30

Zajímavý ))))

RRRUDBWOY: 10.10.2006 18:42

WTF

CHEF3: 10.10.2006 18:43

Do píči, kde je ten rap?!!! Kdy už se objeví?! Šílené, nepochybně.. Ale v tom nejhorším smyslu slova.. Nejen, že je landa fašoun.. Ale že chce zase zkoušet dělat hudbu?! S jeho zpěvem?! Hospoda.. Je mi blbě, tohle je zlý.. Rap má být založený na rasový rovnosti, ne?!!! Marpo asi útočí na další sféry, cz hiphop fans už asi vyčerpal, možná se vyholí.. Všude..( Blé!

Nacihunter: 10.10.2006 19:02

Hoj, všichni. Je tady někdo z vás DJ? Jestli jo, pls ať se mi ozve na 223984275. Chci začít s DJ-ingem, jenže absolutně nevim co k tomu potřebuju, kolik cashe si mam připravit a kde to třeba koupit??? Thx.

Nacihunter: 10.10.2006 19:03

To 223984275 je samozřejmě ICQ, na to jsem zapomněl :X

Fact: 10.10.2006 19:14

Ach jo. Marpo nikdy neměl na to aby byl opravdovej MC, lyrik někdo kdo to umí se slovama jak to Don Juan uměl s ženskejma. Někdo kdo si udělá karieru na Dissovani a radoby ortodoxnímu rapu siláctví a pak v rozhovorech je to slovník spisovný češtiny není pro mě nic víc než průměrná mušle na hlavním nádraží. Slovo Landa se pro mě stalo synonymem pro lidskou ignoraci, jak ten nacek muze bejt uznavanej??? Ale škoda každýho slova na tyhle osoby, ti co ví tak ví a ti co neví ať třeba říkaj že produkuje rap.

Jinak všichni marpo fans co rádi mlátíte lidi do hlavy kvuli jejich názorům vzkazuju: See you in the hell bastards!

awes: 10.10.2006 19:26

fact))))))))))si nemocný?

Fuer: 10.10.2006 20:01

Pico svet svet je divnej!!!!!
Marpo+Landa+Kryštof=Hodne velka sracka!!!

thug.martin: 10.10.2006 20:17

anti marpo web, to vim davno, ali lidi kteri se zasekli pred 5ti lety pro me je novinka, tleskam boombapu

Tyrese: 10.10.2006 20:35

top nacka :D..to me taky pobavilo,to je trosku prehnany
a leader fasisticky skupiny ? …to je jeste uplny nic tohle,v ty dobe byli i horsi skupiny.

Renc: 10.10.2006 20:49

Marpo je hloupý…

*[wosa]*: 10.10.2006 20:50

Tyrese: Jak kdybys omlouval dvojnásobnýho vraha srovnáním s masovým vrahem. Fašistická skupina je fašistická skupina ať je jakákoliv.

Juliette: 10.10.2006 21:03

Já jsem si o Marpovi nikdy nemyslela nic dobrýho, ani mě to nepřekvapuje..! HA

maLLek!: 10.10.2006 21:08

chce se mi z tebe KAKAT….landis je fpoho ale ty marpo ses naprosto trapny ucho…nejhorssi produkce v historii samostatnyho rakouska-uherska…a ten priSERNEJ klip je ostuda h-hopu u nas …

awes: 10.10.2006 21:13

nejsem znalec 90 let, ale něco si o týhle “překlenovací době” myslim. Landa neni určitě “svatý”, ale spojení s fašismem je moc silný. V Orlíku byl i David Matásek, kterýho je vidět v každym seriálu. Samozřejmě, že byli skinheadi, ale nevyzívali k nějákýmu násilí atd. Spojení s rapem moc štastný neni. Můj názor…

awes: 10.10.2006 21:14

jinak některý reakce jsou k pláči

dj.beck: 10.10.2006 21:16

bože a to nedávno prohlašoval jak si chce vydobít respekt na české scéně…..kuwa timhle teda určitě….mothafuckin bullshit,horší než nová pecka vod sámera:(

metal: 10.10.2006 21:23

Zvláštní uvidíme co z toho bude ale rap už asi ne, čas ukáže.

metal: 10.10.2006 21:25

jinak souhlasim s AWESEM

Syntezik: 10.10.2006 21:28

Si asi myslete ze ste pani co ale marpo je king ne vy!!!!

Syntezik: 10.10.2006 21:34

STe ubohy

BLQ.: 10.10.2006 21:40

marpo)). asi bych se měl kouknout na klip.) ale awes: krom toho, že vyzývat je ve vyjmenovaných slovech, cituji například: “zařvi si oi oi, držku mu rozbij, s takovým šmejdem nesmíš se srát, napal ho pěstí, k zemi ho dobij, přišla ta chvíle musíš se rvát.” více už na http://fernet.kbx.cz/other/poetry/orlik.html. takže marpo, gratulujeme.

awes: 10.10.2006 21:48

jasně, když už sis našel ten link, tak se podívej na text “fašos”. Já tu nehodlám obhajovat Landu ani Orlík, ale rozumim tomu proč to v 90letech řikali a proč se na to pak vysrali…

Divez: 10.10.2006 22:16

tvrda realita

BLQ.: 10.10.2006 22:19

však jo, já taky netvrdím, že landa a orlík ztělesňují největší zlo v republice, nijak zvlášť mě jejich existence netrápí, chápu a souhlasím, jenom bych to až tak nezlehčoval.

Preacher: 10.10.2006 22:28

Co je na tom “moc” ? Každej dělá co umí někdo chlastá, někdo čumí )).. Landa…symbol pro levicový haterzz a já myslel, že tohle je pravicový web. No nic poslouchejte Hrubku a Pitku, Řezníka a podobný uchyly. Pak ale neúpěte nad Landou a Marpem. Mrtky. BtW, BLOCK PARTY je fantastický!!!..

awes: 10.10.2006 22:30

já to nezlehčuju. Realita je daleko horší, máš tu několik skupin o kterej se bez pochyb dá říkat, že jsou fašistický, neznáš jejich jména, nevíš kolik jich je atd. Hrajou za zavřenejma oknama, kde vykřikujou naprosto jiný hesla než Landa a Orlík. Landa je slabej odváreček oproti dnešní realitě. Kdybych to měl říct uplně přehnaně, tak řeknu, že Landa měl nějáký “ideály” . Dnešní skinheads jdou striktně hlavou proti zdi. Násilí, rasismus atd. Dál už to raději nechci rozebírat. Už vidim ty reakce za ty ideály)))jdu spát

BLQ.: 10.10.2006 22:34

vím, co chceš říct, je to tak, není na co reagovat.)

CHEF3: 10.10.2006 22:34

Kurva proberte se.. Dyť sme lidi.. Některý věci sou prostě neomluvitelný.. Třeba spojení skinheadz a rapu.. Přece hlášky typu: “bílý rytíř jede bílou krajinou” nemůžou být v pořádku.. Nehodlám obhajovat Marpoland, nenene..

Preacher: 10.10.2006 22:37

: AWES
No jo no, ale co ti připadá horší:
1) pubertáckofotbalonáckovství
2) islamofašismus
3) komunismus/paroubkismus/lukašenkismus

U mě naprosto jednoznačně:
2)
3)
1)

1) je navíc legrační, ostatní více méně ne.

dizo: 10.10.2006 22:40

heh.. to som tu tusim jediny co sa na tie track-y z Landou tesi ?! :DD mno newim jak ostatny ale mna uz ten “klasicky” hH typu pSh dost nudii…….

Karliks: 10.10.2006 22:41

Pořád je to slabej vodvar od skupiny
OLD SCHOOL GANG:)

Preacher: 10.10.2006 22:42

dost keců, tady to máte natvrdo:
http://info.pravdaoislamu.cz/index.php/2006/09/21/obsession-znovu-online-2/

EL LOBO: 10.10.2006 22:44

Tady se ukazuje jak moc jste omezený!Kdo zvás dokázal aspoň něco trochumálo jako Marpo? Kdo zvás vydal 2 našlápnutý desky? Kdo zvás dokázal něco víc než dissovat Marpa?Zamyslete se…četli jste ten článek?! Věřím tomu že 99% ne,autor tohoto článku na boombapu asi ne nebo jen letmo a vše si přikrášlil.Chcete dokola sjíždět Diwikej Západ a Repertoár?(nic proti nim pro mě soui to legendy) zuby nechty se bráníte něčemu novému,copak vás nutí někdo to poslouchat?Vo co vy ste lepší než náckové když byste nejryději zakázali Marpa?Chcete lidem řikat co maj poslouchat?!pokud se vám to nelíbí nic proti tomu ale držte hubu když si nemůžete vyskakovat na Marpa kterej dakázal víc než vy všichni dohromady.Ou teď čekám dissovací odkazy na mě protože sem tu jedinej kterej se zastal Marpa ale klidně do mě,vim že nedokážete nic jinýho než mě teď vydissovat. Real Fans EL LOBO

EL LOBO: 10.10.2006 22:54

Jo sry nejsem jedinej,naštěstí se tu pár realfans najde…

EL LOBO: 10.10.2006 22:56

JULIETTE: Nejsi náhodou z AG Štěpánská?

dizo: 10.10.2006 22:56

mnoO.. sak preto :DD

sojka: 10.10.2006 23:13

to je jako .:D http://www.playaz.ic.cz/ :D
mier

Preacher: 10.10.2006 23:16

Zcela neskromně si myslím, že začínám být fajnšmekr )) a teď poslouchám GURUa v celým vývoji od GANG STARR po JAZZMATAZZ a celá diskuse o MARPOLANDOVI mi může být ukradená…ale proč ta nenávist a klišé (cliche))…pětislovný výpady puberťáků, kteří velice snadno dávají za pravdu velmi omezenému (co se minimálně rapu týče) D-FENSOVI:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2006090403

kolor179: 10.10.2006 23:18

lobo, nevim, jak ostatni, ale ja jsem nikdy ani na podiu stat nechtel, bal jsem se vzdycky toho, ze by clovek nakonec mlel sracky. ale nejde jen o marpa, jde o to, ze koukam a ze polovine prispevatelu landa vubec nevadi, coz je opravdu desivej fakt a pokud te to neznepokojuje, tak ver, ze by melo. nikomu nezakazuju poslouchat marpa, jen me samotnyho odradi jmeno landa natolik, ze uz od marpa uz nechci nic slyset. a nejde o to , jestli nekde ve vedlejsi telocvicne rvou nejaky nackove neco horsiho, malej nebo velkej nacek je proste furt nacek. prosim vas, premyslejte nejen o tom, co landa ma za sebou!!

Preacher: 10.10.2006 23:22

: KOLOR179 - Máš ještě větší fobije tarifo lando marpo fobije? Jdi do vodafounu..:-DD

kolor179: 10.10.2006 23:25

a jeste jedna vec - ano, tomuhle se budu branit zuby nehty. vzdycky!

Preacher: 10.10.2006 23:30

: kolor179: proboha vyjádři aspoň jednu jedinou souvislou myšlenku v nejlepším případě podloženou i nějakým faktem… jseš jistě hodnej chlapec a maminka na tebe může být hrdá, tak ji nezklam!

kolor179: 10.10.2006 23:32

nemam fobie, jen si pamatuju, co dokazal, vis?

mervva: 10.10.2006 23:53

Landa je podle mě furt nacek

Preacher: 11.10.2006 00:05

to MERVVA: A co jsi ty? Jak se vyvíjíš nebo jsi byl vždy ten správný kluk? Co děláš pro sebe nebo trpící? Jakej je tvůj světonázor? Jak dlouho sleduješ/znáš “nácka”?

oliwa: 11.10.2006 00:06

EL LOBO: to si dělaš prdel, jaky našlaply desky???
dnes sem viděl zaznam koncertu marpa a je to velká ubohost. neni mu naprosto rozumět a jeho live show se neda ani trošičku porovnat z jeho nahravkama, to vlastně neni žadna show, jen odřikavani textu, naprosto bez emoci a bez energie.
nad tim co děla marpo se mi chce blit a vždycky chtělo, nad tim co děla landa se mi chce blit a vždycky chtělo, tihle dva když se daji dohromady tak co s tohodle do píče muže vzniknout?
seru na to. chceš novej styl? hledej jinde! marpo to nevytrhne.

pete: 11.10.2006 00:06

a

kolor179: 11.10.2006 00:11

preacher: ok. daniel landa je pro mne od pocatku 90tych let synonymem priklonu k fasismu a nacismu, ktery proklamuje ve svych textech sve skupiny orlik. Je mi samozrejme jasne, ze takovych a jeste mnohem horsich skupin byly a jsou jen na nasem uzemi desitky, jen nedosahly takoveho spolecenskeho uspechu, jako dosahl prave orlik. Proto si muzeme na jeho prikladu ukazat, kam az to muze dojit. Tento clovek, i presto, ze zcela otevrene podporoval hnuti skinheads se vsemi jeho “malickymi” detaily, jako jsou heilovani (na netu je pravdepodobne stale v obehu par fotek prave heilujiciho landy), nejen verbalni, ale take velice razantni fyzicka podpora fasistickych a nacistickych nazoru, se stal velice popularnim, coz ho po par letech, kdy se potacel od orliku smerem k nejen financne sirsimu zaberu spolecnosti, pres pokus o muzikal, svoje rizeni na rallye az k zalozeni sekty, ktere se konalo na vysehrade a kteremu bylo ucastno mnoho tzv. slavnych osobnosti, jez se landa snazil presvedcit o tom, ze je dobra vec investovat do jeho sekty, ktera pozdeji svou snahou posili a pozvedne cesky narod do vysin.. (http://boombap.cz/hiphop/hiphop-news/marpo-krystof-dan-landa-hiphop-cechy-2006/)
Nastesti ho v tomto pripade malokdo podporil, at uz proto, ze neveri jemu ci jen proto, ze se mu nechtelo prispivat do spolecneho klobouku.
A nyni tento clovek usiluje o spojeni s marpem. A jak se zda, nemalo lidem mistni hip hopove komunity (do ktere se taky pocitam) to zas tak nejak nevadi, dokonce se tesi na jejich spolupraci jako na osvezeni..Marpa neznam natolik, abych mohl hodnotit, jaky ten clovek opravdu je, obrazek si udelejte sami z toho, co o sobe rekl (coz myslim staci), ale domnivam se, ze si muzu udelat slusny obrazek o tom, jaky je landa a proto rikam, ze se toho spojeni bojim, nerad bych se dockal casu, kdy v nejakym hudebnim poradu,at uz v tv ci radiu, pojede klip marpa a landy propagujiciho svoje bludy za vseobecneho tleskani neznale mladeze. Uz chapes, o co mi jde?

kolor179: 11.10.2006 00:15

odkaz jsem spletl, tady je ten pravej: http://aktualne.centrum.cz/clanek.phtml?id=173348

Preacher: 11.10.2006 00:23

: kolor 179 - ok respektuju tvuj nazor, ale nesouhlasim s tvym vnimanim nebezpeci, viz moje predchozi prispevky ..jinak rally a kickbox (ac neprovozuju)povazuju za ok a ne za argument proti Landovi. Krystof je sracka bezpochyby, ale opet spis nazorova nez hudebni..takze tuto levo-rapo-pravou koalici nepovazuju za neco nebezpecneho: (pokud ve svym veku jsem schopny takto o “nebezpeci” uvazovat, tahle parta chce jenom něco “macho” vytvorit, co bude mit publikum …no dejme tomu “nebezpecnyho” smerem ke svym nezletilym potomkum). Vo co ti jako jde? :)))

Preacher: 11.10.2006 00:26

Oprava: — ” k mým nezletilym potomkum”

Preacher: 11.10.2006 00:31

:Kolor179 Jan Šprincl by byl takhle “vtipne” schopnej setrit kohokoli: Kanye Westa, Ludacrise, Lil Jona…..nic, co by me melo ovlivnit. Na Landu mam svuj vlastni nazor.

kolor179: 11.10.2006 00:37

rally a kickbox je mi taky volny, jen jsem popisoval jeho prulet zivotem, neni to argument proti nemu. nepripada mi zas az tak nebezpecny (nebezpeci nevnimam jen jako fyzicky utok), jen bych ho nerad podcenoval. sere me spojeni s hip hopem, ne s marpem, at spolu klidne cvici od rana do vecera - do chvile, kdy spolu zacnou neco “tvorit” a hlavne publikovat,jsem klidny

Preacher: 11.10.2006 00:39

chces jim to zakazat?? proc? vetsi sracka nez 99% popmusic?

Preacher: 11.10.2006 00:42

povim to natvrdo. K rally i ke kickboxu potrebujes vetsi “koule” nez chodit po barech a bejt ten “ferovej” hiphoper/clovek..a vvovvotomtoje ))

bravo: 11.10.2006 01:06

muj nazor je ze kazdy hovadko kdo si rika: ach ta kunda landa s looserama z policejniho zkurvenyho systemu prolezlejma komousema, kterej ukazuje smer k “uvedomeni si sveho cesstvi”, ten kluk s nazorama jaky dokaze rozsekat argumentama kazdej curak ze zakladky,ten s minulosti kterou nikdo z Vas,zmrdu,nechce slyset, protoze Marpo,.. neni az tak spatnej.Dalsi debil kterej zpiva pro skolacky a ty jeho pecky nejsou zase tak spatny protoze to posloucha moje segra a ta neni blba vole … a marpo, ten kterej je nyni osvicen a zacal se zajimat o vychodni kulturu a nyni po deseti knihach je vzdelanej a pln uvedomeni si (sveho cesstvi)) zivota? ten z hooligans, ten z tech bitkaru, ten z tech, jaky bychom taky radi byli, ale bojime se protoze nemame koule, ano ten to tady vsechno tak osvezi az se z toho posereme
suckers

Preacher: 11.10.2006 01:10

BRAVO: precti si to po sobe rano…))

Tombo: 11.10.2006 01:37

Zábavné či k pláči?….

Dj Phoo: 11.10.2006 03:05

prost
e ,lan,,,,,,,,,,,,,,,,da je ga\y at se sektou nebo bez,,,,,

villie-mack: 11.10.2006 04:04

Damn
Hip hop je kultura, kterou stejně jako RAP, jazz, soul, rnb, rock´n´roll, be-bop, swing a další štýla “vymysleli” a začli dělat/byli okolnostmi donuceni/ černoši. Ti stejní černoši, jejichž prarodiče byli otroci. ať se každej tady v tý diskusi vžije do situace “negra” kurva, do píči, nikdy bych tohle slovo nepoužil, ale tady to snad někomu pomůže pochopit podstatu celý věci….jako že ses narodil černej a už si to měl spočítaný a tvůj život závisel na lusknutí prstama ňákýho bílýho zmrda…máte čuráci vůbec ponětí vo otroctví a společenskym postavení černejch v Americe tenkrát a dneska? moc se toho kurva nezměnilo, believe me when i´m tellin this serious shit… každej bílej blbec, co se sere do rapu by měl logicky s jistou dávkou pokory pokračovat v odkazu lidí jako sou Krs-1, Public Enemy, Ice-T, Kool Keith, EPMD, Treach, Q.Latifah, Geto Boys, Too Short, 2Pac, Mc Lyte, Big Daddy Kane, Ice Cube+N.W.A. a mnoha dalších, místo toho tu máme wannabe rapera v hadrech od Thor Steinar z tělocvičny, kterýmu kreje záda vysloužilej árijec a ze zálohy nabíhá řiťobrunet Krajčo, kterej spolu s čurákem Landou vyprodávaj haly svejma smradlavejma koncertama a připravujou tim o loot projekty jako sou Supercrooo/Dixxx nebo PSH. Seru na Landu i na Marpa, neznám je a ani nechci, soucítim se všema mrtvejma černochama v době otroctví, stejně jako se všema, co chcípli při náckovskym holocaustu a je mi na blití z jakýhokoliv spojování 06 českýho hip hopu s ex-leaderem nazi scény 90tejch ery minulýho století. i kdyby ses ty matkomrde Lando tisíckrát veřejně omluvil, začal supportovat fogoše, co fetujou nebo strugglujou nebo se na jedný ze svejch seancí nechal ukřižovat, pořád nemáš co dělat v repu. táhni dělat muzikál, nebo běž kázat svojí sektě do kostela, podporu vod zkurvysynů typu Vidím a spol. máš zajištěnou. vole Kryl, kterýho za komínů zavírali do lochu a jeho fotrovi zabavili fabriku se musí votáčet v hrobě ty kundo. závodník už ale neni fašoun, vlastně ani nikdy nebyl: Bílá liga, Dokolečka, dokola, budou všichni dohola, “teče nám v žilách česká krev, teče nám vžilách český pivo”- nejradši bych tu zasranou plzeň přestal lejt, dneska sem jich měl dost, byl sem v hospodě s černym bráchou, ale u mě v nejbru je to vyčištěný, vo to sme se s partou postarali už před lety. je mi jedno, že Landu trénuje v gymu romskej typ, nebo že Gipsy dělá beaty pro Marpa, všichni se za pár let potkáte se zapálenym lighterem na live show dana landy a ste v hajzlu.
toť můj českym pivem vožralej názor na hot téma, zejtra du na spartu na jedinýho schopnýho hráče bučet na stadion, protože je černej..
jinak až na 5 interpretů mě českej RAP vůbec nezajímá, určitě Marpo+Krajčo a Marpo feat. Landa aspirujete na platinu, good luck faggots, přivedu pár čistejch bílejch křesťanů na show Black Ops!!!!
český rap!!!!
Marpo fans are tight!!
BBBBiiiaaaaaatttchh

Login: 11.10.2006 06:30

Za tak rok bude Marpo zpívat s Vondráčkovou v Go Go show. Hodně štěstí.

Juliette: 11.10.2006 06:50

El LOBO : haha,jsem…a ty taky,vid..ale stejne, i po precteni tveho nazoru a po uvedomeni si, ze si docela sympatickej kluk si porad o marpovi nemyslim nic dobryho…ale co, co clovek, to nazor..peace ve skole* hahhhaa

kolor179: 11.10.2006 08:00

yo vilda!

alien4: 11.10.2006 09:05

ad Landa, staci si zajit na http://www.reflex.cz a zadat tam klicove slovo )))
ad Marpo - tak co, dostal 100 000, nelitujete toho ?

kdonevoliodsjevul: 11.10.2006 09:08

villie-mack - No ty jses předvedl. Jsi zasraná levicová špína, kterou je nutné zakázat!! A určitě jsi nevolil ODS. Já narozdál od tebe jo. A ty tvoje keci o negrech a utlačovaných zfetovaných černoušků jsou trapné.To samé platí o lidských právech hnusných cikánů.

Pravici zdar!
Cestou po modré!

TRILL: 11.10.2006 10:04

Kdo je Marpa?

Richard: 11.10.2006 10:15

preacher:
Guru je muslim, bud opatrný, East comin´, comin´atcha…

RRRUDBWOY: 11.10.2006 10:28

a co rikate na to, ze chtel marpo udelat feat s bcc ? svet se posral, cesky nazi budou v mediich jako hip hop stars a 90% lidi nad 30 let jim to uveri

ERIK: 11.10.2006 10:36

Co to je za vola?-”kdonevoli ODS je vul”si dělá srandu, provokuje,nebo má IQ 79?

abd52: 11.10.2006 10:57

willie: pure style, rudbwoy: damn

awes: 11.10.2006 11:05

kdonevoli…

seš idiot

jkid: 11.10.2006 11:12

Rudbwoy: album 10-letí, Marpo se tam sice už nevešel, zato návrat Rocknesse…to je prostě to nejlepší co se mohlo stát…Bůh ochraňuj českej hiphop a fanoušky, Rockness is cummin´

Richard: vždycky na telefonu, vždycky on da hustla

Richard: 11.10.2006 11:34

JKid:
still hustlin´

Richard: 11.10.2006 11:37

check this……
KKK wear three piece suits, it´s like that y´all.

http://www.daniellanda.cz/diskografie/

nacer: 11.10.2006 12:03

erik, awes - no jo potrefené husičky se ozvaly.

Navíc jste tak hloupí, že nerozeznáte fašismus od nacismsu, jelikož to jsou diametrálně odlišné pojmy.

Nacismus je totiž skoro totéž jako komunismus.Oslovuje masy, vytváří pouze jeden názor na svět. zatímco fašismsu je demokratický a přináší svobodu a tržní ekonomiku.
D. Landa by ze začátku “nácek”, ale chápu jeho důvody, protože upozorňoval na jisté problémy tehdejší doby, narozdíl od srabáckých novinářů, kteří se snažili zlikvidovat Orlík a právo na vyjádření jiného názoru.

Co máte neustále proti Landovi?? Asi spíše zavidíte jeho karieru a jeho peníze a úspěch.

Až se bude republika utápět v mračnech imigratů, kteří vám budou likvidovat,budou vás vyhazovat ze svých domovů, toose budete divit, kdo měl pravdu.

Od levičáků, humanistů alááá havel nemůžeme čekat nic rozumného.

Jsem pro demokratický fašismus, kde bude hrát prim tržní ekonomika, žádné sociální dávky a socanská politka, kde právo bude mít smysl a soudy budou tvrdé a vymáhání práva bude tvrdé.

Jenže vy na odlišný názor regujete “debile”, “jdi do piči”. Což je projev hlouposti a bolševického myšlení.

awes: 11.10.2006 12:26

prosimtě vypadni přečteš si půlku článku a dvě reakce a hned seš chytrej, o tom co tu ty píšeš jsem já psal už včera a diskutoval s bolkem, seš stejnej idiot jako nick tenkdovoli…

Richard: 11.10.2006 12:28

Nacer:
jaký maš rad číslo 18 nebo 88 ?

Wossap punk beeatch

nacer: 11.10.2006 12:34

“seš stejnej idiot jako nick tenkdovoli…”

Na nic smyslplného nepříjdeš.
Stejně jako ti novináři se nic nezmohli.
Prostě bolševciko-komunistické a socanské praktiky v ryzí podobě.

Jenže vy budete plácat něco o fašounechz nacistech a víte o tom hovno, inteligenti.

abd52: 11.10.2006 12:51

nacer, stejně jako tenkdonevoli, etc: smazal jsem vám účty. příště podávám trestní oznámení.

kolor179: 11.10.2006 12:56

nacer, precti si vsechno, co je v teto diskuzi a pak az prijdes na neco smysluplneho, tak sem neco napis, rad na to zareaguju. inteligente…

liberal: 11.10.2006 13:22

88, 18 ani nic takového. Žádné smyšlené nacistické symboly mě nezajímají.
Ale když o chcete po svém, tak co je např. č 117?

Joseph,J, jako č. 11, Goebbels, G jako číslo 7. kdybych vyjmenoval veškeré nacistické vůdce obsháhlo by to celou abacedu a čísla,takže by bylo zakázané čít, psát veškerá čísla, protože by jsme viděli ve všem nacismus, jako někteří (např. muslimové ,náckové) třeba vidí jako původ veškerého zla Židy.

Klidně si podávejte trestní oznámení až do aleluja, ale za demokratické názory, které prezentju se vám kýžené výhry nepodaří zavřít za mříže všechny lidi, kteří mají holt prostě jiný názor a to je ta demokracie,kterou se nejvíce oháníte.

Kážete vodu, piíjete víno, pánové!

Krusty: 11.10.2006 13:37

Tyve mrdani typu: “co clovek to jiny nazor”, “kazdy mame pravo na svoje nazory” tohle ste si mohli rict na zacatku a pak se o tom nemusite prece vubec bavit ne? Kazdej ma samozdrejme pravo na svuj nazor, ale sou nazory, za ktere mam pravo nekomu dat do drzky.
Jinak je zdrejmy ze Marpuv Hooligans Železna Sparta Rap je rakovinotvornej stejne tak jako Landova zlá hudba. Tohle je jen paradni metastaze tehle dvou typku….

liberal: 11.10.2006 13:58

Ale za komunistické názory se po držce nedává, nezavírá.To je spravedlnost, že?

TreK: 11.10.2006 14:20

Skinheads a fasismus je trochu rozdil, ted uz mozna ne tolik ale driv urcite, pokud vim tak skinheads byli vzdycky fanousci fotbalu a vyznavaci rocku a punku a nemeli radi tvrdy drogy a holdovali chlastu, dokonce driv kamaradili s hipikama, skinheads v cr byli proti komunismu, z tydle doby landa pochazi…

ERIK: 11.10.2006 14:42

Neni náhodou “liberal”=”kdovoli..”=”nacer” sám Marpo? Nečekal bych,že zrovna na týhle stránce člověk narazí na takový zmrdy. Vypínám počítač odcházím do lesů:)

Fact: 11.10.2006 14:56

Hale mezi nacismem a fašismem je rozdíl. Dále pak fašisti jsou extrémní pravice a ne levice jak tady někdo psal.

Jinak téma o tomhle je bezpředmětný je to všechno jedna špína, tohle je axinom tak už neřešte co je větší dobro jestli landa nebo banda skinheads.

saman: 11.10.2006 16:16

http://mcmarpo.cz/

saman: 11.10.2006 16:36

- marpuv komentar, ale jsem zvedavy jak se s tim cz hiphop “scena”, jestli nejaky existuje, vyporada

sam osobne neposloucham rap pres 10let proto aby na me slusny prumer koukal skrz prsty co ze to jako posloucham

a potom nekdo kdo si plete rap s thaiboxem a ma flow jak fuhrer, a jeste k tomu paradoxne mele jak cte duchovni literaturu, dela z hiphopu v mediich jako ze je to neco pro fasisty

marpovy texty maj dost fasistickej nadech, a instra mu asi dela ceska televize, nebo tv nova z vlastnich reporterskych poradu:)

jeste by rap nejradsi zpolitizoval

ach jo, kde to ziju

EL LOBO: 11.10.2006 16:56

JULIETTE: Takže víš kdo jsem jo?Mě to napadlo že si to ty když sem tě viděl v Abatonu na PSH,pak už mi to došlo že jsi to ty.Já nepotřebuju abych někoho přesvědčil že Marpo je dobrej atd.(od toho sou tu jiný kteří se snaží přesvědčit že Marpo je shit a chtějí ostatní přesvědčit aby ho neposlouchali) myslete si co chcete ale veřejně dissovat kvalitního MC jako je Marpo se mi nezdá fér,dyť většina ho nikdy LIVE vystupavat neviděla a píšou o tom že mu neni rozumět.
SAMANE: pokud to nevíš tak beaty mu dělá Gipsy a myslim že parta okolo Smoga a Paranormalz records zaručuje kvalitu.
Chování při tom že se někomu něco nelíbí se dá rozdělit na dva druhy. Za prvé sou tady dementi kteří okamžitě dissujou atd. A pak je/neni tu ta inteligence která napíše nemam ho rád a neposlouchám ho a tim to končí. Taky nesnášim Supercroo ale toleruju že se to někomu líbí.Mam ve třídě kámoše kterej miluje Supercroo a nemá rád Marpa a já nesnášim Supercroo a poslouchám Marpa a pokaždý vždycky dobře pokecáme o rapu a naší scéně,protože tolerujem to že každej posloucháme něco jiného,na to vy co tu dissíte by ste se nikdy nezmohli. Pro mě je Marpo kvalitní MC kterej má můj respect stejně jako legendy typu Diwokej Západ,PSH,Kontrafakt,WWO a další.

EL LOBO: 11.10.2006 17:02

JULIETTE: tys nevěděla že sem sympatickej? To si zjistila až po přečtení mého commentu? :)

saman: 11.10.2006 17:21

zajmalo by me jak se chcete proti takovejm fasounum cz hiphop vymezit, za chvili si na nas budou ukazovat ze mi jsme ti fasisti, to ti co poslouchaj hiphop

me samotnymu stacilo nosit hiphop 10 let kdys se to este nenosilo

lidi zapominaj, a kolik lidi po 30ti a pod 15 tusi neco o jeho historii? rozklad hiphopu nechci zazit

dost chyba mi prijde v tom ze lidi soudej u nas hudbu jen podle videoklipu, a tak i tim ma hiphop dost spatnou povest, vyjmenujte mi nejaky klipy s inteligentnejsim obsahem, treba neco poetstejsiho:)

saman: 11.10.2006 17:21

doufam ze maluju certa na zed, ale mozna tady chybi neco jako intelitni hiphop a klipy, i kdys to zni smesne, jenze taky chapu ze se nikomu moc nechce do medii a hitparad

SC taky mineni o hiphopu spis pohnojili, mam takovy dojem

bohuzel zatim pribudou jen tusim bahenipornoparty od PSH

hiphop vlastne porad jeste resi dilema nasilneho obsahu (nejen u nas) a lidi kteri to videj z venku nechapou ze se jedna jen o formu umeleckeho vyjadreni a nebo vyrovnani se s necim, si mysli ze je to propagace nasili, surovosti a agrese

neberte to tak ze bych chtel bejt chytrej:) ja vim ze tomu nako moc rozumim:)
preberte si to jak chcete
jo a sem velkej moralista:)

jinak Paranormalz me vzdycky hodne zajimali, ale Gypsy udelal nekolik spatnejch veci a podle nekoho i zbytecnych alb, ale Paranormalz nejsou tak tragicky jako Marpo

RRRUDBWOY: 11.10.2006 17:21

JKID: navrat? ne-utek, ale duckdown jo a nebo vim dve hovna) yea monstahs comin

Richard: 11.10.2006 17:24

“legendy typu Diwokej Západ”

Hell on earth

saman: 11.10.2006 17:24

to 52->
ten clanek o nazi hadrech jsem videl, jinak osobne vim ze Marpo s nackama opravdu trenuje, nebo trenoval.. proste to smrdi

saman: 11.10.2006 17:25

jo a takovyhle hadry fakt nosej:) fuj

saman: 11.10.2006 17:28

Sami se me chlubili, jak obcas skosej nakyho cikana. Je to jasny. Nechapu Gypsyho jak s takovejma lidma muze spolupracovat.

EL LOBO: 11.10.2006 17:30

Jo jasně takže voni jdou po cikánech,to ti máme věřit když právě Gipsy snim dělá?Určitěty to víš a on ne…lol

saman: 11.10.2006 17:37

ja nepotrebuju aby me verili marpovi fans:) jenom paramormalz podle me nejsou takovy smejdi, jen je proste nejak nechapu
gypsy se smogem delaj totiz taky naky bojovy umeni, tak proto delaj s marpem asi no
diky marpoj sem si syndrom snopp nesel ani poslechnout, cehoz lituju ale na nej nedam ani korunu a asi bych tam nevydrzel

EL LOBO: 11.10.2006 17:39

ok,tvůj názor a tvoje věc.Já si Marpa poslechnout pujdu a nikomu to nutit nebudu.

saman: 11.10.2006 17:42

a taky me je na bliti z tech deti co videli 8Mile a myslej si ze rap je battle

ja us toho internetu raci necham

RRRUDBWOY: 11.10.2006 17:44

saman: mc šaman? heh, nosit hiphop, nc… SC napriklad u me naopak mineni o ceskym rapu trochu zmenili.. a o obsahu textu je zbytecny se s tebou bavit, nechapes nic, protoze kdyz se rozhodne folkar prevypravet smrt ovce v obore za doprovodu kytary, je to stejny jako kdyz nejakej mc do beatu rekne o smrti zmrzlinare v parku..no nic moc priklad, ale snad to chapes, ze nejde o zanr, ale o autora. proto NEPOSLOUCHAME zanry, ale kvalitu!! .)

saman: 11.10.2006 17:44

nejsem mc shaman:) hah

RRRUDBWOY: 11.10.2006 17:49

a btw: kdo delal ten banner na block party? chci mu pogratulovat, ty hvezdy se tam naramne hodi, film je venku randal a az ted je to v ceskejch kinech, to mi pripomina kominovou dobu, kdyz jsi cekal cekal cekal a mozna za nejakou dobu ses neceho ze zaaapadu dockal)))

saman: 11.10.2006 17:58

ja sem to vedel ze me ten muj vyraz “nosit hiphop” nekdo okomentuje, ale umyslne sem ho napsal

RRRUDBWOY: 11.10.2006 18:00

samane tak to ti blahopreju, že ze sebe UMYSLNE delas teenhomokladu

saman: 11.10.2006 18:08

dyt je ted SC plnej Blesk a ty jejich hlasky mele kdejakej harant, nekdo reje do Chaozzu ale ty snad takhle spatnej vliv jako SC nemeli

ale jo kdys mam divnou naladu mam si je chut pustit, nekdy se smeju:) zastak beznadejny nejsou, ale delaj proste jen picoviny a hlavne nic pro scenu (pokud naka je)
a meli to hrat na soukromejch akcich, nebo to vydat jen na LP
to ze si to poustej decka nekde na zakladnich skolach je fakt nocni mura

saman: 11.10.2006 18:11

homoklada nejsem, a z toho ostatniho snad casem vyrostu, kdo vi

RRRUDBWOY: 11.10.2006 18:19

saman, per-ban a hned! doporucuju, jdi se lecit, na hloupost leky jsou (rika se jim morfin,lezis, drzis hubu a vazis si i mouchy ve vzduchu) nebo se jednoho dne sam ze sebe zblaznis, protze uslysis ze vsech stran co jsi za pracuraka.. btw: tvoje misto pod sluncem je tady - www.bbarak.cz - tak tam zmiz a on uz se te nekdo rad ujme, splnujes zakladni pravidla na 99,8%.. …….faaaak, takhle marnit casem, jdu si dat facku..cya

saman: 11.10.2006 18:26

no ty mas asi taky hodne prace, ono to jinde neni lepsi
pracurak nejsem a z Prahy taky ne, G

Snake: 11.10.2006 18:27

Ten Nazi rap neni vubec novej… Ten uz tady je od prichodu Marpa. Marpo a jeho bratreni s ACS hooligans, skinheads v klipu, rvani jude slavie na rapfightu atd. Kdo vidi a slysi, ten uz vi davno svy.

saman: 11.10.2006 18:31

us se budu jen tesit na real czech hip hap, lecit bych se klidne pujdu, mel bych na to narok a jinak ti je po tom hovno

Billy: 11.10.2006 18:47

samane jsi nemocny, nepis sem, nikoho to nezajima

Chav523: 11.10.2006 19:12

Marpo byl vzdycky strasnej, nesnasel sem ho uz od toho prvniho disstracku kterej tu byl kdysi ke stazeni. Nikdy to pro me nebyl dobrej raper a nemoh sem pochopit jak vubec moh vydat album. Mel sem moznost slyset obe alba a i kdyz sem chtel, tak sem je nemoh vydrzet poslouchat az do konce, proste to neslo. On sam sebe prezentuje jako mistra dissu, ale oba dva ty dissy sou na prosto strasny, stejne ho poslouchaj jenom detska ktery potrebujou silacky vzory, aby si taky pripadaly drsne. Nevim neposloucham ho, nemam ho rad, pro me to byl od zacatku fasoun a nechapu jak nekdo jako on muze delat rap. A taky verim tomu ze bude za par let delat s cz pop hvezdama, Marpo je clovek kterej chce bejt zoufale slavnej tak se snazi zviditelnit kde se da. Jo a spojeni Landa a HipHop me zdesila uz ve spojeni s Osg. Marpo pro me neni raper a nikdy nejspis nebude, uz nechći resit, stejne tak Krystof, Landu a jim podobny zmrdy.

WoaX: 11.10.2006 20:03

Ja sem mel marpa driv celkem rad, ale timhle me nasral…I kdyz proti Landovi jao zpevakovi v podstate nic nemam jako proti jinym, jeho pochybna minulost smerujici ke zkurvenymu nacistickymu zrizeni menem skinheads me hodne vadi…Pryc s tema zkurvenejma vylizanejma palicema plesatejma

CarryOne: 11.10.2006 20:10

AWES: podle pruzkumu si asi nejchytrejsi clovek tady na tom webu :)

kredenc: 11.10.2006 20:12

ty vole jak se tu vubec nekdo muze zastavat landy??? vy kreteni at si je dneska jakej chce tak driv to byl clovek co se zastaval zmrdu ktery za druhy svetovy delali tak strasny veci… muze snad nekdo za to ze je cernej? a je na tom snad neco spatnyho? dementi! serete me.

CarryOne: 11.10.2006 20:16

KREDENC: Landa se nikoho takovyho nezastaval :)

kredenc: 11.10.2006 20:27

a tim hajlovanim chtel teda dokazat co?

Preacher: 11.10.2006 20:34

KREDENC: ty fakt meles nesmysly. Landu nemusim, zaroven nesnasim pausalni odsuzovani bez argumentu. Landa se od nacismu/fasismu x-krat distancoval. Vy mlady nechapete, jaka byla “ideologie” prvotnich skinheads za bolsevika. Z dnesnima vypatlancema to nemelo nic spolecnyho. Mit holou hlavu znamenalo provokaci i jistou osobni odvahu. Sam jsem se jeste tesne pro revoluci nachomejt na skinheadskej koncert nekde v Braniku, kde pogovali cikani..Vse bylo bez nasili a prca! Az teprve se svobodou se mainstream dostal, kde vsude = do prdele. Trosku inteligentni a nefanaticti skinheadi se na to vykaslali, ale nepredstavuj si to tak, ze si nechali narust haro, pit caj a hlasat pacifismus. Pripad Landy, Mataska atd. Btw Fananek byl vlastne podle urcitejch meritek taky skinhead. A na to ho mi nesahejte )). Chapu, ze to je tezky lidem okolo dvaceti dnes vysvetlovat…ale proboha nekteri nehlasejte “instatni nazory” a snazte se trochu MYSLET!

Martin Málek: 11.10.2006 20:38

Marpo je idiot, Landa je idiot, Krajčo je idiot… Neříkám, že já nejsem, ale rozhodně né takovej…. :D Děkuji nereagujte prosím….

kredenc: 11.10.2006 20:41

vim co byli driv doopravdicky skini ale ty se nehlasili k nackum a k rasismu coz landa delal. a to ze se vod toho distancoval ho neomlouva. byl dost dospelej na to aby si uvedomil ze fasismus je mrdka a hitlah je kokot.

Preacher: 11.10.2006 20:49

: KREDENC - ))) Hitlah. dobry. V ramci objektivity - k “rasismu” se hlasi tak 70% cechu napric politickym spektrem. Ja vim ty treba ne )), co nekdo z tvoji rodiny, he? Navic rasistou se v ramci politicky korektnosti hysterickym levicakozmrdrm da oznacit kazdej…

EL LOBO: 11.10.2006 20:50

Dovolte mi dva výtažky z textu Orlíku: “fasos tu nechceme”,,…s křížem hákovym, jdete do prdele…,, nezastávám se ho ale nic nechápete.

http://boombap.cz/hiphop/hiphop-audio/platinum-soul-top-ten-uz-za-chvili-dalsi-vydani/#diskuse

tady na tom odkazu vám to jeden chytrej člověk vysvětluje. Respect to MARPO!

kredenc: 11.10.2006 21:15

preacher: z my rodiny neni nikdo rasista. tohle tema sem s nima projednaval a rasismus vzdycky odsuzovali. sem si ale vedom toho ze plno cechu sou porad rasisti. na kazdym rohu slysis: “ty vole ja nejsem rasista ale nesnasim cikany.” takovy curaky nesnesu. jak muze rikat ze neni rasista kdyz zaroven na to odsoudi vsechny cikany?

Preacher: 11.10.2006 22:05

Primitivni,pausalni rasisty nesnasim. Nic mene nejsem politicky korektni a rovnez nesnasim rasismus “naruby”.
Nejvetsi obavy mam z islamofasismu, proti tomu je “bila liga” srandovni parta dobra tak k veseni pradla..))

Preacher: 11.10.2006 22:07

..doufam, ze nebudu chapan tak, ze obhajuju napr. “neprimitivni” zmrdy treba z Narodni strany. Tak to neni.

Tyrese: 11.10.2006 22:10

kredenc:uz mlc prosim te,ztrapnujes se,nevis,neznas.

nirvan: 11.10.2006 22:36

www.mcmarpo.cz:vyjádření k článku na Boombapu
Je zjevný že Marpo nedá Abdulovi spát, případnej úspěch Marpa mu nahání přímo husí kůži a noční můry. Server Boombap se prostě bude muset smířit stim že tady Marpo je a bude tvořit dál. Co se týče featuringů, ano udělal jsem feat s Kryštofem a můžu říct že je dost povedenej, fajn party pecka. Nepotřebuju ničí svolení, skym chci nebo nechci dělat track. Překvapuju mě že moralizuje o mém politickém smýšlení a Danu Landovi člověk, co sám kdysi nosil kanady a bombra, neni to tak Abdule? Nechápu jak mě může urážet člověk, kterej si neumí ani přeložit basic anglickej text a jehož slovní zásoba je suckaz, punks, halla(holla) a stfu. A tímto bych ukončil „skandální“ kauzu k nahnání kliků na bb server a nehodlám ztrácet s Abdulem ještě víc svýho drahocenýho času. Im Out, Marpo.

nirvan: 11.10.2006 22:51

muthafucka, díky abdulovi se dostal ke 125 000 chips…pripada mi, ze nikdo krome jeho samotnyho ho nebere vazne…

oliwa: 11.10.2006 23:13

si looser wole!
haterz tě zničí

liberal: 12.10.2006 08:33

Preacher, ano ano. Islamofašismus, islamismus je pěkný svinstvo a proto podporuji války proti této arabácké hnusné mohamedánské špíně, která nesahá evropanum ani po paty. Jsou to zaostalý smradlavý prasata, která nebyla schopna si zařídit život tak, aby byli na úrovni Evropy a USA. Svojí zakomplexovaností řeší svojí situaci teroristickými útoky a sebevražednými attacky na lidech. Jsem pro,aby vláda ODS konečne prosadila ty jaderné protiteroritické základny, které nás ochrání od islamofašismsu a komunismu.
Jenže polovina národa volila ty odporné levicové socany a komunisty, kteří chrání práva cikánů, důchodců, metálů a dalších neproduktivních a parazitujících jedinců, keří brzdí rozvoj ekonomiky v našem státě a hází klacky pod nhy “zlým kapitalistům”, aby měli to, co si zaslouží za svojí tvrdou práci, jenže levičáci trestají úspěšné, zdravé a bohaté lidi a podporují ty nemocné,chudí somráky, slabé, staré lidi k budižničemu.A proto nchápu reakce boombapu. Měl jsem za to, že boombap je pravicové médium. takhle se pravičák proboha chvat nemůže. takovou reaki bych čekal na levicovém bbaráku, kde podporují nějaké zelené antifašisty, paroubky, homosexuály a jinou pakáž.

*[wosa]*: 12.10.2006 08:40

Liberal: radši mlč, ňoumo.

liberal: 12.10.2006 08:44

wosa - hloupá reakce, nezájem

ERIK: 12.10.2006 09:19

To Liberal. S tebou nemá cenu ztrácet čas v diskuzi kluku. Ty si zasluhuješ fakt jen trestní oznámení nebo bombu do ksichtu.

liberal: 12.10.2006 09:40

Erik -Trestní oznámení?? Od komunistů…….. si voe děláš prdel, coo?

liberal: 12.10.2006 09:47

Erik, a ani nejsi schopen argumentovat. To ti chybí. Hlavně, že nemáš rád USA a Izrael. Vděč jim za to,že můžeš poslouchat ten tvůj milovaný hiphop a že tě nějaký terorista nevyhodí v tvém městě v autobusu do vzduchu.

ERIK: 12.10.2006 09:58

To liberal. Nemá cenu argumentovat a bavit se s hlupákem. PS.rozdělovat lidi na “pravičáky” a “levičáky” je scestné..

Magalllo: 12.10.2006 11:16

Ty woe a takovýhle lidi maj vyhrávat takový cash za Rap ??? nemyslel sem si o Marpovi nějáký dobrý věci..ale ted to není o moc lepší..ba naopak!!Chce se mi zvracet!!Kazí mi představu o CZ rapu'’Fuj…
peeze.

BaronBC: 12.10.2006 11:29

většina z vás dělá jako by to museli poslouchat..

saman: 12.10.2006 13:34

di us s tema pravicakama a levicakama doprdele, jesteze
nemas narazky na zidy, co? to je ten hacek
ale hlasat a propagovat fasismus to je podle tebe asi uplne v pohode

ale to s tim pravicovim boombapem a levicovym bbarakem je joke roku
predpokladam ze jsi vsechny pobavil:) ses fakt showman
mozna te nikdo neuda a budeme se vsichni smat

Hope: 12.10.2006 14:45

Vill.Meck já bych tu budoucnost neviděla tak tragicky, doufám že fans maj dost rozumu aby věděli jestli se nechaj někym někam stáhnout teda aspoň v to doufám, myslim že to je od Marpa spíš pokus přijít s něčim novym ale je fakt že do jeho záměrů zas tak nevidim. vždycky jsme si stála za názorem, že děkuju za každýho novýho človíčka kterej začne dělat českej hip hop a pokud jde o Marpa nevim teprve ho poznávám. Peace

PhilSince1985: 12.10.2006 14:57

sranda tahle diskuze…
rek bych to jednodusse - poslouchejte si co chcete klidne chopped&screwed track Marpo+Landa

liberal: 12.10.2006 15:52

saman, samozřejmě nemůžu mít žádné narážky na židy, protože nejsem neonacista, rozumíš?
Jsem volič ODS
Souhlasím s politikou Izraele a jsem pro projekt velkého Izraele od Iraku až do Egypta.
Jsem pro vládu republikánů v USA.
Jsem pro výraznější postihy, za urážkyˇŽidů a zhoubného antisemitismu.
Jsem pro potírání islámu v Česku.A tvrdé postihy pro nepřizpůsobivé kriminální živly (rumunské, cikánské, ruské mafie)
Pro větší ochranu a dotace ze státních finací pro židovské památky a odškodnění holocaustu.

Takže žádnej nácek,jo?

retro-active: 12.10.2006 16:18

“Krystof je sracka bezpochyby, ale opet spis nazorova nez hudebni.” - thats right, podle me jde hlavne v tehle kauzach o vlastni nazor, ale samozrejme vzdycky tu budou leaderi kteri reknou do davu par vet a dav se okamzite chytne. Skupina Krystof hraje inteligentne pojatej pop/rock, kterej vetsine lidem orientovanejm na hip-hop nevoni (ja nejsem zadnej popar, mam rad hudbu vseobecne).. tak je to.
Otevrte usi, jste zaujaty proti nepoznanejm vecem - tohle se deje VSUDE ve svete, ze delaji kolabo projekty z uplne jinych zanru. Roots Manuva vs Cinematic Orchestra - New Jazz vs Rap? No problem!
Nemely by jste zainteresovane hledet na netradicni veci s odporem, kdyz ani poradne nevite, co ze Krystof hraje. Tahle predpojatost je fakt blba..

SanY: 12.10.2006 18:04

Jo to by mohl Marpo konečně vysvětlit, co znamená loni vytvořený Landův spolek ORDO LUMEN TEMPLI, řádové společenství sdružující populární osobnosti od muziky po politiku. Landa dodnes jeho význam a název nevysvětlil. Vznikl při jeho křtu desky na Vyšehradě a je až nápadně podobný ORDO NOVI TEMPLI založený před 70 lety.Vyzýval árijské bratrství, volal po rasové čistotě a je autorem myšlenky deportace méněcenných ras na Madagaskar. Myšlenky, kterou jeho žáci přetvořili
v holocaust….

Ynferrno: 12.10.2006 19:11

Svědomí mi nedovolilo,abych se k tomuhle nevyjádřil:D je to humus…a Marpo??:D no nic:)))
kdyby mu Gipsy nedělal produkci,byli by to 100x větší sračky…a teď s Landou??…to se tam nasere eště Matásek,a budeme mít novou crew: Básníci..:)))

kredenc: 12.10.2006 19:30

tyrese: polib mi koule. lidi jako ty me ani trochu nezajimaj. kdyz ani nevysvetlis co se ti nelibi tak mi jak uz sem se zminil muzes polibit koule

saman: 13.10.2006 10:48

2 Liberal:
a vis ze marpo protizidovske texty mel?
vysvetli
dokonce ho s tim dost strapnili jednou na Ocku

Jinak je jasne ze fasismus a (neo)nacismus je trochu neco jineho, vsichni tak hloupi nejsme..

a nerikej mi, ze ty se necitis trochu vyvolenej

jinak plno zidu se mrzi za to ze je utrpeni jejich predku zneuzivano takovejma stvacema jako ses ty

nejsi nahodou ten slavny sinxing? :)

Richard: 13.10.2006 12:07

Ok, Landa, Filip Vavra best of určitě brzy vyjde….
Fuck off

track pro dnešní den EPMD - You got to chill
http://www.fotolog.com/1984_street/

thug.martin: 13.10.2006 15:30

Vyjádření k článku na Boombapu
Je zjevný že Marpo nedá Abdulovi spát, případnej úspěch Marpa mu nahání přímo husí kůži a noční můry. Server Boombap se prostě bude muset smířit stim že tady Marpo je a bude tvořit dál. Co se týče featuringů, ano udělal jsem feat s Kryštofem a můžu říct že je dost povedenej, fajn party pecka. Nepotřebuju ničí svolení, skym chci nebo nechci dělat track. Překvapuju mě že moralizuje o mém politickém smýšlení a Danu Landovi člověk, co sám kdysi nosil kanady a bombra, neni to tak Abdule? Nechápu jak mě může urážet člověk, kterej si neumí ani přeložit basic anglickej text a jehož slovní zásoba je suckaz, punks, halla(holla) a stfu. A tímto bych ukončil „skandální“ kauzu k nahnání kliků na bb server a nehodlám ztrácet s Abdulem ještě víc svýho drahocenýho času. Im Out, Marpo.
a s timto se plne stotoznuju a pridal bych i par dalsich veci kdybych mel cas, ale je videt ze abdul se z marpa jednu posere

abd52: 13.10.2006 15:43

thug martin: marpovi k jeho identitě powered by thor steinar gratuluju. stejně jako k jeho chytrejm 14tiletejm fanouškům. jeho zoufalá posedlost a chtíč po prosazení je naprosto šokující, stejně jako blábol, kterým reagoval na to, co on sám napsal v rozhovoru. ano v této zemi opravdu není normální, že hiphop hlava spolupracuje s lidma jako je landa. už jen kvůli Gipsymu (a dalším x věcem) se kterým dělá je to naprosto nevhodný. jste naprostý blázni, jestli tohle budete tolerovat. marpa mám v prdeli. stylizace mojí osoby do anti-marpo persony je naprostá píčovina. jak jsem řekl po první desce, marpo má určitou míru talentu. jeho další kroky od debutu směřujou co se týká KVALITY & ZAJÍMAVOSTI nenávratně do prdele. fans českýho hiphopu ho až na vyjímky nesnášej, jeho fans jsou hooligans a fans mezi 13-16 let. nedivil bych se třeba Baníčku My jsme s Tebou Marpo Remix, kterou by udělal další krok k vysněnýmu úspěchu mezi masou hlupáků. jsem si jist, že tuhle směšnou kauzu jen tak něco hnedle nepřekoná.

abd52: 13.10.2006 15:46

jinak samozřejmě, marpo, jeho fans, etc. to je jen další množina lidí, kteří přijdou a odejdou. už jsem jich od 91 roku zažil hrozně moc. dobu, lidi který v ní žijou naprosto ovládnul fenomen Mluvit Nahlas, Neříkat Nic. tisíciletí wannabeez je v plným proudu.

Mr.Bounce: 13.10.2006 16:12

Tady to mu nikdo nerozumí, každýmu musí bejt jasný, že přichází nová era NAZI-RAP. Pochcalo se co se dalo tak se teď asi bude hajlovat a do toho se budou pouštět baby scratche.

mmarekk: 13.10.2006 17:08

je to průser , marpo je průser, landa je průser a kryštof pro změnu průser .. du si pustit roll deep

Dj Phoo: 13.10.2006 19:30

Marpo je král všech gayů:D baví mi to furt…jou marpo je král všech gayů!!!!!!!

Fuego: 13.10.2006 19:31

Ocividne si autor(abd52) resi nejake sve problemy a zavidi uspech jinym… Kdyby to nekoho zajimalo tak orlik nebyl fasisticka kapela nybrz Skinheadska (mozna nechapete rozdil ale je to jako tvrdit ze underground je zalezitost levicove smyslejicich lidi). Tak se tu lidi mejte na tenhle web uz nikdy nevkrocim, protoze sou tu mnohem lepsi(Bbarak.cz ci utkejsevrapu.cz)

oliwa: 13.10.2006 19:37

lidi jako fuego zjevně nechápou o co abdulovi de.
děte se visrat s tim jakej je rozdil mezi skinhedama a fašistama, u mě to sou mrdky ktery řadim do jedne hromady do ktere bych nejradší hodil TNT.
řekni mě ty gumo co by měl abdul marpovi do píče závidět? on je naprosto smějšnej ulízanej kretének kterej má svuj nick v českym rapu aka král gayů. to mluví za vše.
smrt marpovi a jeho stupid fan klubu kteří nemaj o rapu ani páru.
howg

Dj Phoo: 13.10.2006 20:00

mno utkejsevrapu.cz :Dto jo fuego..kurva co že tu ten nick vidim poprve…je jiste ze Marpo meni nicky…a chce nam to nandat…..tezko se todle rozpozna..Marpa mysli totiz jako 13-ti letý kluci co jsou ve třide utlacovani a proto si ve sve mysli metaforicky hrajou na neco cim nikdy nebudou.Jinak otázka pro Marpa…ahoj kingu vsem gayz…napis mi sem jestli jsi někdy kolaboroval se skinheadz nebo s nacizs…oliwa má pravdu..on v tom rozdil neni..jeden pytel.Díky za odpoved buziku..a jeste mi sem napis jak mi rozbijes hubu az me potkas…vim ze to jsi ty..cekujes tenhle web pravidelne po 5 minutach…

kolor179: 13.10.2006 21:55

to fuego: dekuju ti, ze ses takhle rozhodnul, ze jsi tak bystry a chytry a neopakujes uz nekolikrat recene, udelal jsi mi a potazmo nam velkou radost, protoze ja osobne si myslim, ze lidi, argumentujici timto zpusobem bych tu nejradeji opravdu vubec nevidel a necetl jejich prispevky. Bylo by fajn, kdybys presvedcil jeste tu partu dalsich stejne smyslejicich chytrolinu, aby se pripojili na “true weby” a vypadli odsud. Diky moc
ps: doufam, ze to myslis vazne a uz se opravdu ani jednou na boombap nepodivas

Petr12: 13.10.2006 23:30

Petr12: 13.10.2006 23:33

Já do diskuzí moc nepíšu, ale tohle mi fakt nedá. Je to trapný co tu rozjíždíte. Celý to je jen dobře promyšlenej hate od Abdula. Každej normální kdo čet ten článek se tady tomu všemu může jen smát.
MIKY MORA je ABDULE taky fasista? V Thorsteinar mikine? Ma runu na kapuce http://hip-hop.sk/foto_viewer.php?&hip=4016&cis=1#t1
Chytáš se čeho můžeš.

CHEF3: 14.10.2006 11:59

Lidi pochopte ten základ celýho tohodle divadla: RAPPER NEMŮŽE SPOLUPRACOVAT S RASISTOU (kterej navíc neumí zpívat)!!! Tohle je špatný znamení..

abd52: 14.10.2006 18:11

petr: lituju tě.

CAPO XL: 14.10.2006 19:25

PETR12: je ti dvanáct let, že ano? to tě ospravedlňuje.

mcStirrer: 22.10.2006 22:37

Marpo je best!!! Petře souhlasim s tebou… ABDUL nebere nikoho jinýho než je ten zaprcanej PHAT. Nejraději bys Abdule měl Jamesův dick pořád v držce… Už seš s tim fakt trapnej.. Nemůžeš zkousnout to co Marpo dokázal, že v battlu se všema vytřel podlahu i stim vocasem PHATEM, kterej tam začal blejt ty svy sračky který už mu nikdo nežere… A že tady rozjíždíš že jeho fans sou samý 13-16 letí… Tak se běž podívat na nějakej koncert. A už se k Marpovi radši nevyjadřuj, protože tim si škodíš a dostáváš se do minusovejch pater vic než bys chtěl!!!! Hate to you asshole ABD52!

abd52: 22.10.2006 23:33

stirrer: chápu, neurol a zkoušení máminý podprsenky v koupelně. gudlak.

CAPO XL: 22.10.2006 23:48

:)) nice.

Dj Phoo: 23.10.2006 00:58

:D

Cultural.Stupidity: 23.10.2006 19:19

Se asi zblaznili ne))

mcStirrer: 23.10.2006 22:27

ABD52… Smi to nandal, že se do Vánoc neseberu….. Seš lejmr kámo!! A nepopisuj mi tady tvé orgie v koupelně… MOTHERFUCKER

abd52: 24.10.2006 10:34

stirrer: dávám ti 3 měsíce, potom zjistíš, že sješ idiot a přijdeš omluvit. jako všichni před tebou a po tobě

mcStirrer: 25.10.2006 10:50

ABD52….. Ok to beru, ale co když to nezjistim a neomluvim se

mcawek: 26.10.2006 22:31

mcStirrer: tak to budeš idiot napořád

thug.martin: 26.10.2006 23:09

znamena to teda ze sem idiot nadosmrti? parada, presne to sem si cely zivot pral. A ted jestli se mi neoumluvite do pul hodiny ste vsichni kriplove, a to nadosmrti, takze cekam… Boze, zamyslete se nekdy nad sebou a tim co rikate popripade piste, vypada to jako by ste si mysleli ze co reknete je svate a kdo si dovoli oponovat tak toho stihne bozi trest, jezisi, ja se musim smat nekterym slabsim jedincum, jsou totiz jenom dve moznosti, bud si myslite ze ste kingove a internet rydaz protoze lezete vrchnosti do prdele tim ze mate stejne nazory a podporujete je v jakemkoliv jejich sporu na foru a oni se vas pak zastanou potoze vi ze vas potrebuju, a nebo je taky mozne ze vite ze se tady chovate jak debilove ale neprestavate s tim protoze vite ze na webu je par looseru kteri vas za to uctivaji a takovych je me uprime lito

mcawek: 27.10.2006 07:15

thug.martin: tvuj příspěvek mě konečně oslovil a věř, že sem se opravdu zamyslel. Máš pravdu, já sem fakt king.

thug.martin: 04.11.2006 21:00

http://img103.imageshack.us/img103/7976/clipboard03kt5.jpg
kdyz uz sme u tech bezmozku

abd52: 04.11.2006 21:25

thug.: říká každou chvíli něco jinýho. nedůvěryhodná osoba. nechce se mi skenovat ten rozhovor z reportu.

thug.martin: 04.11.2006 21:35

holt na to abych posuzoval kdo je jak duveryhodny neznam vas ani jednoho, takze to budu muset nechat tak jak to je, kdo vi, treba zitra tady najdu clanek s trackem ke stazeni marpo feat dan landa- fuck boombap, treba ne, tohle uz je pro me mrtva kauza, ale beef by to byl zajimavy;-)

abd52: 04.11.2006 21:39

thug.martin: tohle ani žádná kauza nebyla. celej příběh je o tom, že marpo ze sebe udělal idiota v rozhovoru v reportu. já marpa nesleduju a nekontroluju jestli hrabe sníh.

b33: 05.11.2006 19:34

viz abdul a poslední věta v článku…………

lf: 25.11.2006 13:10

kurva kurva a jeste jednou kurva!
nejsem v cechach tri roky pak mi kamos pise at kouknu co se deje a vidim totalniho vypatlance viz. marpo a nechapu .. to tam sou vsici mentalne postizene ovecky???
vzdyt tenhle agresivni thai kickbox kreten co nema ani talent ani styl je totalni hrozba pro cesky hip hop!!
vzdyt o cem ten curak vlastne repuje kurva??!!
a to ze se tymuje s landou no to uz je snad vrchol!!
dal sem si tu praci a precet si dokonce i ten rozhovor v reportu a ten clovek snad v mozku nic nema..
a o black ops se raDSI ANI NEBUDU VYJADROVAT..
usa zkrachovalci co se snazi o uspech v cr..
kurva kurva kurva! co se s vama lidi deje ze to dovolite!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lf: 25.11.2006 13:14

p.s. abdul dobra prace s tim clankem..

_Adyys: 13.12.2006 21:34

momentalni Landova tvorba je lepsi nez jakakoliv tvorba Marpa, z Marpa se mi vzdy udela blbe a pritizi u srdce, videli ste to video z black ops? tam se zase predvedl jakej je to ganxta king

_Adyys: 13.12.2006 21:35

^ ale Landu teda taky nemusim :) ale v porovnani Landa vs Marpo maj Landovy texty aspon trosku smysl :)

b1j4tcH: 29.12.2006 12:55

třeba Landa jako bílý jezdec rozrazí ve tmě svým bílým mečem Marpovu heliovou prdel a Krajčo to pak ponoří do vln Rubiconu…. :D

MCkrcka: 03.01.2007 09:54

co to ma kurva bejt Marpo ses snad buk nebo co
chovej se uz normalne jako gengsta a ne jako
mrdokvas

FRI SI: 17.01.2007 02:43

SMĚŠNÍ MARPO A HLUPA TLUPA MALÍCH ČURAČKU CO SOU NULI A VÍTO ?SERU NA NĚJ A VŠÍ BY MĚLI

S-L-E-VV-A: 03.02.2007 15:35

Heh, fašistická kapela Orlík….kdes to vzal, more?:o)))Lol, nejlepší sampl na světě je Orlík-Demise Ty vole, Láďo…ten klavír je krutor, můj sen udělat z něj trek….Jinak Landa je rozhodně velkej šéf…

Honey Daniels: 13.02.2007 19:59

Marpo is super!!=*

niggaz_bitch: 13.02.2007 20:29

Marpo je buzna…

hanzzas: 25.02.2007 13:16

los fašos ))) a rapas strouman )))))

da fuck to: 11.03.2007 19:30

marpo představuje svoja dva fanouškovský weby prej ta kultura kvalitních fan webů dorazila z us i k nám to je vrchol www.marpofans.tym.cz a www.marpo.urbanonline.cz konečná

Zbyněk: 25.03.2007 12:14

Ten článek psal asi někdo kdo tomu vyloženě rozumí protože Orlík nikdy nebyla fašistická skupina ale to nevadí.

jarda: 29.03.2007 02:51

oh boy :O

MCkrcka: 29.03.2007 08:21

přesně Landa lepší než šampon marpo koho zajima na metry hluboko to je vo hovně Landa apon něco prožil

sir-chlup: 06.04.2007 22:05

marpo je curak. krajcovi nejdriv rek, ze prej ne, ze sou krystofove moc komercni.pak mu curak volal,ze by do toho sel. s pozdravem

BlackHawk: 19.04.2007 13:18

tak tohle se mi nezdálo ani v tom nejhorším snu:-!!!

HannyK: 09.09.2007 20:00

ty voe…. tohle je tak ubohý…. copak nejsme ve svobodný zemi, kde má každej právo na svůj vlastní názor??? po přečtení tohohle článku a několika desítek komentářů mi přijde že asi ne…
fakt si nemůžu pomoct, ale ste trapný…. fakt že jo vy toe… nechápu vás, ale myslim že to nebude mojí, ale vaší inteligencí!
Marpo 4ever :)

piolog: 16.09.2007 17:27

Toe husztýý!!!

lpmjh: 22.09.2007 19:32

kokoti celeho sveta spojte se marpo a landa co nas jeste ceka ??????????

roc-a-fella: 19.12.2007 17:49

marpo krystof a landa to me neprekvapuje dokonale se k sobe hodi

Mráka Michal: 18.04.2008 23:06

Kurva ktrý čurák toto psal Orlík OI OI Držku bych mu rozbil čurákovi kurva co tady píšeš za sračky o něčem o čem víš hovno kurva odky skinhead podporuje fašismus oni jsou kurva proti fašizmu !!! Když už něco takového píšeš tak si bud poslechni orlíků nebo kurva si přečti něco o skinheadech a podiv se na rodokmen kurva Oi skin head je proti fašizmu ale ne proti rasizmu R.A.S.H je proti obom ale vždy mluvili jen o kurvách černých “Cikánách,Romech” a hlavně jsme !! VLASTENCI !! tak si příště piča rozmysli o čem píšeš abys nemlel nějaké sračky jestli nedokážeš pochopit že Nácci podporují Fašizmu a ne skinheadi radči se ty čuráku zajebaný do takových věcí nejeb nebo by ti mohlo hodně lidí rozbit hubu.

dunker: 27.04.2008 14:59

pan(dítě) Mráka byl jako malý asi často týrán a tudíž má dodnes komplex.

Mráka Michal: 27.04.2008 20:57

Ani piču tys mněl piču v řiti!!

Masta.Auflauf: 01.05.2008 18:48

“Ani piču tys mněl piču v řiti!!”

))))))))))))

KRiS_LOU: 10.05.2008 09:13

proc je Marpo? proc? bohuzel je takovych vic…
jinak pro zajimavost Marpo neni dobry ani v thaiboxu:) jsem rad ze ho porazil kluk kteryho sem pred par lety prived do gymu aby mel nejakej smysl zivota. Pral bych Marpovi aby jednou otevrel oci, stejne jako vsem ostatnim wannabiez.. Zatim se muzeme jen zabijet na tom jak stavi na necem co nedava.. hhhh..
ale proc?!!!

KRiS_LOU: 10.05.2008 09:16

hh Landa je neco jak Marpo. sere se do rallye, ale nedava. mozna ze ty kluci chtej uspech za kazdou cenu. chudacci… ale proc?!!!!

janete01: 02.07.2008 12:53

to je teda mazec,to neni ani možný ne?nepraskla Marpovi nějaká žilka w hlawě?

Killer s8: 15.08.2008 09:46

Uvědomte se! Kde ste vzali že Landa byl nacista? Ste vymatlaní hopeři s rovným kšiltem nakřivo! Zmrdi zkurveni STE!

zdenda_: 15.08.2008 10:35

killer s8 si googloval jméno Daniel Landa a koukam zavedlo tě to kam nemělo:D:D:D

73506: 24.08.2008 19:35

MARPO VYJEBANA MRDKA ,NECHAPU KDO HO MRDAL ,ASI NEJAKY ŽID PIČO

Haiti: 25.09.2008 19:06

Nahodíme diskuzi Marpo , jako bubeník Chinaski. Je to pravda , kdo nevěří , I.dnes.

GEOrge: 20.10.2008 02:01

killer s8: “dokolecka dokola, budou vsichni dohola” slysels si nekdy neco od nej nebo si fanousek jeho aktualni hudby a o jeho minulosti nic nevis? Prober se

afelstone: 03.12.2008 23:30

Už jen při slovech ” leader fašistické skupiny” je jasné, že autor je totalní kretén. Neznalost základních pojmů jako je fašismus, nacismus a hnutí skinheads, které hodně lidí rádo považují za jedno a to samé, značí to, že o celé věci ví asi kulové. Ale tak řadí se mezi asi tak 90% tupců, kteří si jen hraje na chytré…

Tao Quit: 03.12.2008 23:32

afelstone: Stejnak je to kokot…

CH3: 08.12.2008 19:23

afelstone:
Nevim vole, když někdo jede ve stylu “bílý jezdec jede bílou krajinou”, mám pak v píči, jestli si říká skinhead, extremista, nebo radikál.. Pro mě je to fašista.. Landa je píča, Marpo je píča, tečka.. Jo a ještě Rytmus je píča, tečka.. A Affro teda no.. Komplet..

jamer: 16.02.2009 17:07

Nevíte jak to vlastně dopadlo? :D

Vložit komentář

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé.