Bay Area > Mexico Style!

Bay Area > Mexico Style!

02.02.2007

Autor: tokyzm | V rubrice: Hiphop / Video |

Zajímavý kolabo vytvořil mexico rider z Bay Area jménem Scweez a houstonský stánkař Chingo Bling. Jedná se o klip k tracku Where I´m from, který najdeme na Scweezově debut albu Da Dummy Retarded Mexican z října minulého roku! Sledujte bay sound okořeněnej chilli přimo z mexika.


Scweez feat. Chingo Bling - Where I´m From

 
 

114 komentářů

napsat nový

BUTTER_P: 02.02.2007 21:26

ten sound.pochodující armáda…

Kobes: 02.02.2007 21:34

ou..tenhle song me radne kicknul

mates: 02.02.2007 21:56

S nadějí očekávám okamžik,kdy Chingo ovládne trh s fastfoodem a místo KFC bude na Pavláku Taco shop.A chci Nike koně!!!!

Masta.Auflauf: 02.02.2007 22:03

*JOKINGLY* bigup

DJ_Logic: 02.02.2007 22:56

Album bylo kurva HOT…. Je tam hodně hymen, doporučuju

cbone: 02.02.2007 23:27

www.mwrodina.ic.cz
stahuj!

Clint Eastwood: 03.02.2007 00:08

we rock dem botas wit’ the nike!

sccobra: 03.02.2007 00:52

nemáte někdo link na dowload tý desky?? jinak tenhle track je pecka..

BUTTER_P: 03.02.2007 00:57

SCCOBRA:kup si ji!ale ty si radsi koupis dva pytle skanku nemam pravdu?

don.crudo: 03.02.2007 01:20

my god…taco boy vládne:)

sel: 03.02.2007 01:22

sccobra:napis mi icq……hodim ti link

BUTTER_P: 03.02.2007 02:08

damn.kurva podporujte radsi svoji hudbu nez svoji debilitu tim ze si koupite radsi dva pytle skanku a budete debilnejsi nez prave ste tim ze to vubec stahujete…a pokud tvrdite ze to delate jen kvuli tomu ze si to poslechnete a pak koupite tak lzete sami sobe protoze tenhle klip je sam o sobe duvod to album podporit….too many suckers in czech

Lil B: 03.02.2007 09:53

BUTTER_P: jak casto si kupujes desky?a co delas?pracujes nebo student?

BUTTER_P: 03.02.2007 12:15

sem momentalne v uk a delam tu housekeepra.nechavam tak tydne 50.liber za cds…kdyz sem byl v cz tak sem v boombapu nechaval tak 2-3.tis mesicne za desky a cds i v jinejch kramech…je to jen o tom jestli tu hudbu mas opravdu rad nebo ne….pak utracis dle svych moznosti

BUTTER_P: 03.02.2007 12:28

chapu ze nekdo z ruznejch duvodu proste nemuze vydavat prachy za cds a vinyly ale kdyz si student tak se treba da chodit na brigady…dostavas treba kapesny…jednou sem slysel od nejakyho zmrda kdyz vyslo novy cd psh tak mi rika jak je z toho v pice ze slysel ukazky na netu(to uz je kurva duvod si to koupit)a pta se me “kolik ze stoji?”a ja rikam “neco okolo tri set korun” a on na to hodil ksicht a vydal hroznej zvuk….”uuuuuuufff.to je dost”…..uz jen za to sem ho mel chut zkopat….samozrejme sem ho potkal za tejden s diskmenem a povida mi ze uz mu to tam hraje a ja …”takze si koupil?”(s nadsenym vyrazem)a on “ne…kamos co to stahnul mi to vypalil”….(pozn.ten frajer si kupuje hadry tak za 6.tis mesicne a o huleni ani nemluvim)….spitujte svy svedomi zkurvysyni co ste to udelali stejne

BagrFist: 03.02.2007 12:58

Johou, mazec-

BagrFist: 03.02.2007 13:01

Teda s tim hulenim, je lepší si pěstovat jak kupovat, když máš teda možnost.

Lil B: 03.02.2007 13:08

BUTTER_P:ok chapu ze kdyz mas tri tis. na hudbu tak ze nic stahovat nepotrebujes ale vetsina nema ;-) a nemluvim o tom ze nektery cda si proste nekoupis v bontonlandu za 500 (ani v boombapu)
jinak cda ktery sem si koupil: PSH - Repertoar, Gipsy - Rýmy a blues >>>>>>>celkem stary ale nic jinyho me od ty doby nezaujalo bohuzel

Lil B: 03.02.2007 13:20

jinak klipek dobrej

http://www.youtube.com/watch?v=vnhGJn13LwE novej bay shit — Mistah F.A.B. - Ghost Ride It

BUTTER_P: 03.02.2007 13:21

nemluvim jen o cz rapu.co us?co si to nechat posilat?dneska sezenes cd i za osm dolaru co sem slysel.a co brigady….?co asi delaj writeri?myslis ze si vypalujou spreje?vubec nechapes o cem mluvim

sccobra: 03.02.2007 13:27

BUTTER_P: nehulim, takže nemáš pravdu!!

retro-active: 03.02.2007 13:34

ty si takovej socialni chudacek sccobra

Lil B: 03.02.2007 13:37

BUTTER_P: neee :))) ty vubec nechapes o cem mluvim.ja sem student,kdyz du na brigadu tak proto abych si moh zajit na nakou akci, abych moh chodit ven a nemusel si pucovat.nevim jak si predstavujes brigady ale 10 000 si za mesic rozhodne nevydelas.chodit na brigady kvuli tomu abych si moh objednat cda ze zamori cekat s napetim jestli za ten mesic dorazej misto toho abych si zasel s kamosema na pivo mi prijde zcestny.o grafity nic nevim ale nerek bych ze davaj tri tisice za spreje.

Clint Eastwood: 03.02.2007 13:49

BUTTER_P: 50liber/tejden za cds je fer, nechavam zhruba stejne. kde ses v uk?

awes: 03.02.2007 13:50

Já jenom nevim co tu pak všichni děláte. Máte doma 2 CD starý 5 let, nevíte nic o graffs. Víte něco? Clubbers styl only…brap brap. Doufám v brzký konec světa.

Jako kdyby tady vycházelo 100 kvalitních CDs za rok. Poslední CD, který jsem koupil bylo Hadej kdo, poslechl jsem si ho 5x, nezjistil nic novýho, ale stejně jsem rád, že je doma v poličce.

Lil B: 03.02.2007 13:53

awes: hahahahaha ……ja si nekupuju cda a ani nestahuju abych je proste jen mel. lol

sccobra: 03.02.2007 13:55

retro-active: tenhle post je důkaz tvý inteligence, nemá cenu se s tebou bavit.

AweS: 03.02.2007 13:57

V tom to ale asi bude…

$ dyrty $: 03.02.2007 14:12

lil b, pokud si napsal “…chodit na brigady kvuli tomu abych si moh objednat cda ze zamori cekat s napetim jestli za ten mesic dorazej misto toho abych si zasel s kamosema na pivo mi prijde zcestny…” tak doufam ze se ale nepovazujes za fanouska rapu, nebo nekoho konkretniho.

ve chvili kdy tvrdis ze je lepsi investice zajit na pivo, nez si objednat cd asi nema symsl cokoli dalsiho pridavat.

tady u nas me uz nic neprekvapuje. dokonce ani skutecnost ze v cenach ocka vyhraje jako top hip hop act za lonsky rok marpo.

chce to plan a zmizet co nejdal. vypada to ze je v tyhle republice nejvetsi koncentrace hloupejch lidi vubec

BUTTER_P: 03.02.2007 14:18

dyrty:nemam co dodat,ucte se od dyrtyho.jeden z mala pure fans v cz
sscobra:za co teda utracis kdyz ne za hudbu
clint:kdyz prides jen do posranyho HMV tak se mrdas na tom ze tam maj snad vsechno….a nemuzes to tam proste nechat lezet…sem na kraji londyna v chalfont and latimer…kde Ty?

BUTTER_P: 03.02.2007 14:20

sscobra:me pripada urazka se vubec ptat na tomhle webu na linky na stahovani…to si delej na pochcanejch webech jako je BBARAK nebo HIP-HOP.CZ ale ne tady

Lil B: 03.02.2007 14:32

podle vas je tedy fanousek jen ten kdo ma doma diskografii wu tang clanu nebo co jako?podle me nezalezi vubec na poctu cdecek kolik mas - to je prece hovadina.fanousek je ten kdo posloucha, chodi na koncerty, zajima se, samozrejme pak o tom neco i vi, zije svoji hudbou…na tom jestli ma doma jedno cd nebo deset nezalezi ;-)

AweS: 03.02.2007 14:33

kolik znáš jazyků, tolikrát si člověkem…

AweS: 03.02.2007 14:37

hovadina je samozřejmě chodit na akce svejch oblibenejch crews, a mít doma jejich vypalený CD. Tim si chčiješ na nohy, stejně jako tvejm oblíbenejm kapalám…

Clint Eastwood: 03.02.2007 14:40

butter: north-east london, hackney. napis sem maila. do HMV lezu i kdyz mam lunchbreak a nikdy neodchazim z prazdnou, nelze nekoupit, nu shit se snazim objednavat levnejc z netu, ale casto neodolam a koupim hned na miste.

Lil B: 03.02.2007 14:45

AweS: my oblibeny kapely nejezdej do cech a zadny vypaleny cda nemam.

ritchie c.: 03.02.2007 14:52

http://www.myspace.com/scweez damn Freaky Thangz me kurva bavi, minimalistickej a dost neprijemnej beat, oh i like it :)

_ATL_: 03.02.2007 15:01

hodně hot!!

BLQ.: 03.02.2007 15:01

lil b, seš postiženec, už dávno sis měl změnit nick na lil gay.

Lil B: 03.02.2007 15:06

BLQ.: WTF?

Jorgos: 03.02.2007 16:01

BUTTER TRUE!!!! Kdyz proste nemate prachy na hudbu, tak ji neposlouchejte!!! Je to jako se vsim, kdyz na to nemas prachy tak to proste nemas!! Artists potrebujou podporu, fans a ne suckers…

Peter Jackson: 03.02.2007 16:36

Lil B je prostě normální švorc 17ti letej blbec, co nechápe pojmy jako je Kolekce, Sběratelství atd. Lístek na Kemp ho podle něj vykoupí za rok downloadování, narvěte mu někdo tarbíka do prdele

Lil B: 03.02.2007 16:46

Peter Jackson: ses celkem vedle

stifler: 03.02.2007 18:18

fakt kluci,jeste mi tu tvrdte,ze ste si nikdy nic nestahli a p2p se vyhejbate vobloukem.. tim ze si muziku nakym sice pololegalnim zpusobem,ale zadarmo vopatris,jenom zvysuje tvoje podvedomi a rozsiruje obzory.paklize k necemu konkretnimu ziskas nejakej kladnej vztah pak logicky vede k tomu,ze do toho ty prachy vrazis,ikdyz uz to treba neni aktualni. ale rozcilovat se v Cesky republice nad stahovanim je jako chcat proti vetru…ten vyvoj nakupovani muziky u nas zacal na dost jiny urovni nez treba na zapade - lidi byli ve srackach a nemeli cash a aktualni ceda stavaly pres 7 kil…ted se samozrejme situace postupne zlepsuje a ja verim tomu,ze kdyz pockate jeste tak deset let,tak ta kupni sila tady bude a nebude duvod se timhle rozcilovat.
a ruku na srdce - kolik filmu,co se vam valej kolem pocitace a na harddisku ste si koupili?to je prece to samy…

ARow: 03.02.2007 18:54

jde predevsim o to ze v cz je daleko nizsi kupni sila nez v zamori a paradoxne jsou tu cds tak trikrat drazsi. novinky v usa stoji treba 12 a v cz se to prodava za 700 .. o cem to je ? nemluvim o dementnich sluzbach typu i-legalne kde k tomu aby jsi si to mohl pustit musis vlastni mptri prehravac s wdrm kterych je opravdu malo a stejne to na ilegalne neni tak levne jako origo cd v usa…

ARow: 03.02.2007 18:55

support artists not distributors!

inventář: 03.02.2007 18:58

ty woe kvůli tomu že nemám prachy snad nepřestanu poslouchat rap jeto sice o cds ale víc si cenim akcí než cd si radši zajdu na koncík ten si nikdo pučit nemůže ani zničit či vypálit a navíc je to lepší pocit cejtit tu energii na živo než tlachat že sem si koupil cds good luck nekupujte cd chodte na koncíky

Lil B: 03.02.2007 19:12

support artists not distributors! —–TRUE

AweS: 03.02.2007 20:14

dementi, z 3000 uživatelů je 2500 dementů…smrt

floppy: 03.02.2007 20:24

“nekupujte cd chodte na koncíky”

Non-Normal: 03.02.2007 21:28

vetsina z vas je mimo, diskuse neni na tema vysmazeny piko a jejich verbatim vypalovacky. Where I´m from mi zveda ze zidle, hazi zkrz zdi na parkoviste kde jeste ten sound slysim. delsi dobu mi nic tolik nechytlo.

*[wasper]*: 03.02.2007 22:09

btw Non Normal: Pod vlivem čeho jsi byl při dělání svýho remixu? ))

adyys: 04.02.2007 00:06

Jorgos: 03.02.2007 16:01

BUTTER TRUE!!!! Kdyz proste nemate prachy na hudbu, tak ji neposlouchejte!!! Je to jako se vsim, kdyz na to nemas prachy tak to proste nemas!! Artists potrebujou podporu, fans a ne suckers…

ja na to nemam a proto to mam ja si to vypalim ja mam vsechno vypaleny kdyz sem na netu vydel novy kvadro od Versace uz se vypalovalo:DDDD…nojo troska ironie musi byt :)

no je to svinstvo to vypalovani ale holt obcas clovek fakt nema a co mu zbyva kdyz si chce poslechnout svyho oblibenyho interpreta…jeste k tomu takovej writer kterej dava za cany prachy taky slusny, ale urcite je lepsi si koupit jedno CD nez pytel skanku nebo se jit v patek ozrat jako prase za 300kc….

sel: 04.02.2007 01:37

co se to tady rozjelo boze……..samozrejme nepodporuju zadny paleni cehokoli.za posledni dobu sem koupil většinu cz/sk LPs.. Rap’N'Roll, Hadej Kdo, Punk is Dead, SM Show atd.. i US desky, ktety me mrdali jako E-40tyho, T.I.e,Gamea, Noreho etc….jasny ,ale buzerovat tady frajera za to, ze se mu proste libi Scweez a on okamžite nesel na rapbay a nenechal si to hned poslat..to se mi zda trosku prehnany…

stifler: 04.02.2007 05:45

az budou prachy,budou ceda.

btw,dnesni Knowledge party se vazne “vyvedla” :/

inventář: 04.02.2007 14:24

zmrdi pláčou za to že se vypalujou cds zmrdi pláčou že chtěj dávat peníze zmrdi pláčou a valsntě pláčou jen tak do větru TO all je zase drzost si klidně napsat o link na týhle stránce a stejně zmrdipláčou zbytečně

mcawek: 04.02.2007 14:57

butter: podle mě to moc prožíváš, dokonce bych i řekl, že se tady snažíš dělat chytráka. máš samozřejmě pravdu, že scéna se musí podpořit, ale ne každej na to má, to si uvědom. takže když někdo nemá love na cd’s, tak podle tebe neni fanoušek? když sem studoval, neměl sem ani jedno originální cd a přesto sem byl vždycky zapálenej fanda, ted když makám, tak stahuju stejně a když to za to stojí, tak to koupim, věř že doma už něco mám. ale kde chceš brát při studiu prachy? jestli ty si při škole chodil makat, vydělal za měsíc 4 tisíce a koupil si za to cédéčka, tak asi nejsi normální, protože lidi v tomhle věku chtěj kalit a žít, na otázku originálu a vypálenýho cd ti serou. a jestli si měl bohatýho fotra, kterej ti dával love, tak si uvědom, že ne všichni maj takový štěstí. taky si mohl bejt geniální dítě a vydělávat prachy nějakym zajímavim způsobem, ale o tom silně pochybuju, po přečtení tvejch žalozpěvů v týhle diskuzi..

BUTTER_P: 04.02.2007 16:26

clint east.:djbutter@seznam.cz

$ dyrty $: 04.02.2007 17:19

mcawek, chytrej se snazis bejt ty. napsals “…lidi v tomhle věku chtěj kalit a žít, na otázku originálu a vypálenýho cd ti serou…”
me bude 28 ted, kupuju si vse na vinylu. chci original. a chci to tak od svejch 16, kdy sem s tim zacal. nikdy me nezajimalo to tvoje “kaleni a ziti”, protoze vzdycky sem dal radeji 600 za double lp, nez za drinky v klubu.
a znam spoustu takovejch lidi a vazim si jich.
resilo se to tu uz nescetnekrat. vase argumenty sou jen zkurvysynstvi a vymluvy zlodejskejch cechacku. stydel bych se rict ze sem fanousek neceho, od ceho doma nemam original. bavi me travit cas prohlizenim bookletu, ctenim credits atd.
takze jestli nekdo neco shani - shop @ boombap.cz

cbone: 04.02.2007 17:45

hudbu stahuju,nemám na to prachy.Nikdo mi taky nedá na plechovky ani korunu a to do toho investuju ročně víc než některý kapely do svejch projektů a to jich na to financování bejvá víc.Když vidim, jak si všichni chlastaj kubalibre,teqily a ja prestal chlastat jen abych na ty spreje měl…Mám doma nějaký originálky,ale je jich pomálu a sou z doby kdy mě ještě živili rodiče. Já si myslím, že hiphop patří na ulici popřípadě do klubů a na p2p. Je mi jedno co si myslíte, ale jen proto, že je někdo ve svym elementu dobrej, tak to neznamená že by od toho měl očekávat taky víc peněz. Proč by měl bejt rozdíl v učinkování kapel wrajtrů a býbojů?dyt je to jedna kultura, tak proč by měl bejt rap byznys a ostatní elementy “jen” underground?

Clasick: 04.02.2007 18:02

Myslim ze diskuze se opet stocila nespravnym smerem))…Myslim ze hlavni pointa mela byt:jsou dva typy lidi v beznem zivote:A)lidi co maji penize,B)lidi co nemaji penize)))To ale nema vliv na to jestli jsi real fanda nebo ne!Je to o tom jak to cejtis-znam lidi co maji dost penez na to aby nakupovali a co delaj?Vypalujou…Znam spoustu lidi,co ty prachy nemaj,ale ceda kupujou!Proc?Protoze vi ze-koupis-podporis))Je to o tom,jestli jses opravdovej fanda nebo ne!!Chapu ze lidi co nejsou,radsi vypalujou,je to zkratka individualni stret zajmu,jako asi vsechno v dnesni dobe))
Kazdopadne souhlasim s nazorem,ze kdyz vypalujes cd tak chcijes na svoji kapelu…
BUTTER,Clint east:HMV gravitacni sila-to znam))Jsem tam obden))

Lil B: 04.02.2007 19:00

$ dyrty $: nechci se hadat, ale jen mi neni moc jasny co pises.chces mi tvrdit ze kdyz ti bylo dejme tomu 20, tak ze si v patek vecer byl doma se svym novym lp misto toho abys sel do klubu, na akci nebo do hospody ??? (ted se teda nebavim o tom, ze si koupim jedno cd/lp za mesic)

cbone: 04.02.2007 19:27

LIL B: ja myslim, že tím chtěl říct že prvně koupil vynyl a až se zbytkem se šel bavit.Narozdíl od tebe!

cbone: 04.02.2007 19:41

CLASICK:jj, však já to pochopil, jen sem chtěl říct že nemůžou kapely očekávat že si jejich cédo koupí každej. S p2p se musí počítat i u bohatejch lidí. A nemůžeš se na ně zlobit…je to jejich volba tak jako tvoje že jim ty prachy dáš.Je to jejich věc.

Lil B: 04.02.2007 19:53

jojo to sem pochopil ale myslel sem to trochu jinak–je to ale jedno.tadle diskuze stejne nema konce,kazdej si bude tvrdit to svoje…a myslet si ze ma pravdu.nikdo se nesnazi ty druhy pochopit.uz me to nebavi.peace.du ven.

td0K: 04.02.2007 19:57

nad timhle se da filozofovat do aleluja, muzes tu vypsat tri prdele duvodu, ktery ti rikaj di a kup to (support, ten pocit,ze mas original - poslouchas to s vetsi laskou, jinak se k tomu chovas etc.) a zrovna tak existuje tri prdele faktoru, ktery ti ovlivni v tom, ze to stahnes (nemas prachy, na netu to je driv nez v obchode atd). Nemuzes napsat MUSIS VSECHNO KUPOVAT stejne jako nemuzes napsat SERU NA TO, VSECHNO STAHUJU. Tot muj nazor…

Clasick: 04.02.2007 20:08

CBONE:Jasny,chapu))Kazdy ma svou volbu))Jsem rad za ty lidi,co do toho ty prachy davaj a jeste z toho maj dobrej pocit))Jak nejlip investovat sve penize?
Porid si originalni zvukovou nahravku sveho oblibeneho interpreta-na stancich a u benzinovych pump));-)

BUTTER_P: 04.02.2007 22:48

mcawek:chytraka nedelam,bohatyho fotra sem nemel.nepostrehl si o cem se bavime.staci kdyz porovnas slovenskou scenu s ceskou

Mattsky: 04.02.2007 22:57

Podle myho je dobry rozlisovat, kdo support potrebuje a kdo ne. Cz/Sk kupuju protoze vim, ze ty lidi prodavaj 2000 desek. Navic 2-3 kila za album fakt neni moc. Takovyho Slim Thuga si nekoupim, on prodava statisice v USA kde se cds sellej po deseti dolarech, ke me by se dostalo temer za dvojnasobek coz je pro me fakt moc. Ja nejsem ochotnej dat za cd 6 kil stejne tak jako sem neprijede hrat Slim Thug za tricet litru.

BUTTER_P: 04.02.2007 23:08

slim se da sehnat za 450 kdyz si ho nechas poslat a skoro vsechny cds z us

RRRUDBWOY: 04.02.2007 23:45

450? tak to je jeste hodne drahej zdroj.. kdo dava 600 za cd? malomestak, lenoch, sberatel “rare” shitu

*[wasper]*: 05.02.2007 02:07

mattsky: no jo, za 30 litrů by neměl ani letenku v obyčejný třídě ))

mcawek: 05.02.2007 08:15

dirty: díky za vyčerpávající kritiku. jak sem napsal, stahuju si hudbu a když je to kvalitní, běžim si album koupit, myslim že je to lepší než nekoupit nic. ty, jako pravej fanoušek, když vyjde jakýkoli cédéčko, běžíš hned do krámu ho koupit? zajímá mě celá scéna, postupný posuny, ale většina lidí se nikam neposouvá, takže to nemá cenu kupovat. třeba ted vychází j diesel. nemám ho rád, ale zajímá mě, jak to bude vypadat. proto si to stáhnu, poslechnu a teprve potom případně koupim. samozřejmě, když vyjde zaručená kvalita (pro mě supercrooo, moja reč, pios, …), tak to koupim hned. jestli bezmyšlenkovitě kupuješ všechno, tak seš sice fakt real fanda, ale uvědom si, kde je hranice mezi blbostí.

aloyz: 05.02.2007 09:50

Tahle diskuze je zbytečně vzrušená a plná zla. Lil B neřekl, že je fanoušek. Napsal, že má rád to nebo to a ne, že je fanoušek. V CZ je mentalita taková jaká je. Lidi se nesnažej kupovat CDs, protože z toho nemají profit. A rozhodně v tuhle chvíli nejde ani o podělaný chlastání a clubbin, ale o to mít prachy na potřebnější věci. Mezi CDs se sice vyspíš, ale postel je postel. LPs nemůžeš sníst, abys zahnal hlad. Každej upřednostňuje to, co potřebuje víc.

RRRUDBWOY: 05.02.2007 10:17

Aloyz: ehm, mala vsuvka, cena cd vs. i ta nejmensi hodinova mzda v tyhle prasivy zemi, ktera je v podstate “bohata” = pokud CHCE, na orig ma i 15-ctiletej brigadnik cca za 4 hodiny “nic” nedelani.. a ty co resej uz postel, hlad, ponozky, stocny..blabla..hmm tak to pak staci si jeden patek v mesici nedat 15x cubalibre (standart ne? :)), ale misto toho si koupit 4 hot rls co jsou venku mesic a uz je na ne sleva. jednoduchy, kdyz nekdo nechce, tak to nikdy nepujde. ale verit na to, ze pracujici v tyhle zemi ma jenom na to nejpotrebnejsi k zivotu se proste neda. jo a k tomu profitu, nevim jestli poslouchas frdeli nebo kolenem, ale moje hlava z hudby profituje, mrdaj se mi oci na coverech, usi na zvucich a slovech,srdce na atmosfere, profit jak hovado za par bucku..

aloyz: 05.02.2007 10:30

RRRUDBWOY: Byl jsi někdy v 15ti letech na brigádě? Za 4 hodiny práce v 15ti(teď už můžeš myslím až teprve od 16ti let), tak se hodinová mzda pohybuje v rozpětí od 40-70 korun za hodinu!!! Tohle si můžeš najít i ty na jobsu, etc.

Pokud dostáváš dost bucků od rodičů, tak potom mrdej třeba svoje záda a nejen uši, hlavu, etc.

To, co vnímáš ty, nemusí vnímat ostatní, děkuji!

Potom asi poslouchám prdelí! Čau!

Lil B: 05.02.2007 10:32

RRRUDBWOY: od zacatku se tady bavime o kupovani cds/lps za 2 - 3 tisice mesicne.nevim kam si chodil v 15 na brigadu ale ja sem si za 4 hodiny rozhodne tolik nevydelal.

Young GOD: 05.02.2007 10:36

Kdo chce at si kupuje cedea, kdo nechce at si je stahuje. Cechy nepredelate mravokarci, takze si nech svoje hodinovy propocty 15 letyho brigadnika.. Mam hudbu driv nez vyjde a mam vubec moznost si ji koupit, koncerty tech lidi co posloucham stejne v CR nebudou.. Kupovat orig CDs, tridit odpad a nepouzivat igelitaky! Back to reality..

RRRUDBWOY: 05.02.2007 11:23

aloyz: hral jsem poloprofesionalne bball pred 15 rokem a z toho neco bylo, od 15 se mohlo chodit na brigady a ja chodil, za 4 hodiny prace i pri hodinovy mzde 50 Kc udelas cca 180 Kc po zdaneni, to znamena jedno CD (o vls,lp, se nebavim, to je za min)), sice ne hot,ale za 6 bucku da se, za 10 nu shit. Od rodicu nedostaval jsem nic, pouze statem odklepnuty alimenty, par stovek. …Ano v tomhle jedinym mas pravdu, co vnimam ja nemusi vnimat ostatni, zalezi kde bydlis a hlavne jak hodne chces.) ..to s tim poslouchanim prdeli bylo dost prehnany, vzdyt ja o tobe vim ze delas superduper “mixmptrojky” takze neco asi slysis.. v praze se rika diky cau)) gluck!

RRRUDBWOY: 05.02.2007 11:28

lil_b: oh prominte pane, ja si neprocitam diskuze cele bohuzel na to nemam cas, kdyz je cas tak si vyberu par vyvolenejch jinak na to picham, takze jsem vase baveni se o utraceni 2-3 tisic necetl. Promin te! no kazdopadne i v tescu pri doplnovani tatranek 2-3 litry udelas za 14 dnu jak nic. nebo staci se zamyslet a zacit poskytovat plicni servis ve svym nejbru, cest je spousta, staci si vybrat))

BLQ.: 05.02.2007 11:50

rudbwoy to řek dobře, díky Bohu za tu hrstku lidí se skutečně zdravým názorem. pamatuju se na roky 96-97, kdy jsme začali s bekem poslouchat rap. nebyl internet ani žádnej časák, tak jsme informace, jména a releases, brali tak různě, kde se dalo. vůbec nejčastěji jsme trávili čas na náměstí ve zdejším největším kšeftu a do nekonečna hledali releases, který by nás mohli zajímat, třeba jenom podle značky “parental advisory” na coveru, případně podle černocha.) objevili jsme tak třebas mobb deep, ice-tho, ice cubea, etc., poslechli, líbilo se a tak jsme to SAMOZŘEJMĚ koupili. z kreditů uvnitř bookletů jsme pak získaváli další a další jména, který jsme potom čekovali a tím se naše rap knowledge rozvíjela. pak třeba v 98 už jsme znali pár starších homeboys, co jeli rap, občas nám přehráli nějaký kazety, třeba LOTUG, ale stálo to dost za hovno, většinou žádnej tracklist a otřesná po-patnácté-přehraná kvalita, jediný, co mělo význam byla legendártní devadesátka, kde na jedný straně bylo demo psh, na druhý www.

pointa celé story tkví v tom, že před internetem jsme normálně kupovali cds a nepřemešleli jsme, jak to vochcat, vyplývalo to prostě zcela přirozeně. tehdy byli ještě dražší než teď, nám nebylo ani 15, ale přesto nám přišlo, že je všechno normální, neměli jsme důvod vymejšlet teorie o nějakým vykořisťování a dalších věcech. něco jsi chtěl, tak šels do obchodu a koupil sis to. tak funguje svět, už dlouho, jenom komunisti to chtěli trochu popřít. s nástupem internetu a vaší možností hudbu krást, neděláte nic jinýho, než že vymýšlíte tisíce pseudodůvodů na obhajobu svýho zlodějskýho jednání, o kterým stejně víte, že je špatný. suckerz. lituju vaše plitký, laciný a zbootlegovaný životy.

Lil B: 05.02.2007 12:14

jasny rozumim vam.je tady problem v tom ze vy ste jina generace nez ja (starsi).ja si dobu bez internetu uz ani poradne nepamatuju,v dobe kdy mi bylo 15 sem jeste neposlouchal rap–ale to co sem poslouchal sem kupoval,mam doma hodne orig. cd(tolik na kolik sem mel,co mi zaplatili rodice).ted kdyz sem starsi mam vic zajmu vic veci do kterejch investuju a s rychlym internetem nepremejslim moc nad nakym hledanim obchodu kde bych moh koupit svoji oblibenou hudbu.nehlede na to ze si takhle stahnu vsechno co chci slyset–alba ktery vy nikdy neuslysite,alba ktery si poslechnu jednou a reknu si to je hnus a smazu nebo alba od rapperu ktery vubec neznam a nikdy sem o nich neslysel o kterejch se nikde nepise….

RRRUDBWOY:na tebe nechci ani reagovat,mozna bys mel precist co pisu kdyz mi odpovidas.sem student takze prace 14 dni asi ne.

stifler: 05.02.2007 12:33

BLQ: sam tu pises jak sis prehraval kazety,coz je drevni ekvivalent paleni cds..vazne poslouchate jenom to,co si koupite? to je prece bullshit.. a jak to mate s filmama chlapi? kolik z tech filmu co mate doma v compu a vokolo nej je voriginal?
pokud to teda vypada tak,jak se nam tu snazite vecpat,tzn,ze si za mesic koupis 5 hot rls,fajn,tvuj obzor se hned rozsiri,ale ne tak,jako obzor cloveka,kterej si tech records stahne mnohem vic..rek bych ze nikdo z vas,kdo tu tak kazete nema uplne cisty svedomi,ale je to hezka poza,co?

DAVEdaAlkohola: 05.02.2007 12:55

Tady jde preci ale i o uplne neco jinyho…malej priklad,zrovna vcera sem mluvil s clovekem, kterej jako radoby fanda rapu nevedel, kdo je to B-Real..a kdyz sem mu napovedel, tak rikal, ze od CH ma doma 11 cds…damn

marq: 05.02.2007 12:56

Reknu vam, jsem “rad” za tenhle vseobecnej nezajem cokoliv kupovat. Daji se zde sehnat skutecny perly za dumpingovy ceny, ktere navic na vas (pokud mate zrovna hluboko do kapsy) pockaji klidne i cele tydny. Venku vec skutecne nevidana.

stierlitz: 05.02.2007 13:38

stifler: souhlas

davedaalkohola: to je velmi pekny priklad a dle meho skromneho nazoru zastupce vetsiny cz fanouskovske zakladny hh. proste nitwits a pozeri s co nejvetsima ksiltama a nejsirsima kalhotama a ani se to poradne nedokaze vyucit svuj obor na ucnaku, oh gee…

BLQ.: 05.02.2007 13:45

stiflere, já samozřejmě proletím via net spousty releases, ale ty, který se mi líbí a vím, že je budu a chci poslouchat, si koupím. nechápu, co tady zkoušíš, debile. k tomu ten net je, abys nemusel chodit poslouchat do obchodu, místo toho si vybereš v klidu doma. čili: mám povědomí o spoustě releases, mám na výběr, jsem za to rád, to je ta možnost internetu, poslouchat skrze něj novinky za účelem selekce a nákupu. rozhodně si ale nemůžeš myslet, že něco vyjde, líbí se mi to a já to poslouchám dva roky z mp3. všechno, co poslouchám dlouhodobě, mám na originálu. samozřejmě, že jsem si v devadesátejch přehrál kazetu LOTUG i několik dalších věcí, který byly v té době pro mě zcela nedostupný a neexistoval jinej způsob, jak je získat. to je ale trochu jiná věc, takže mě urychleně přestaň chytat za slovo. já mám “svědomí” [pokud tomu tak chceš říkat, je to i o něčem jiným] čistý velice. většinu věcí, co jsem chtěl, mám. navíc můžu s 99% jistotou prohlásit, že v Brně, kde žiju, není nikdo, kdo by měl víc urban CDs než já, stejně jako tu není nikdo, kdo by viděl víc koncertů nebo parties. je dost trapný pokoušet se mě v téhle situaci jakkoliv nařknout či pošpinit. nech toho a radši začni přemejšlet, co uděláš ty.

aloyz: 05.02.2007 13:54

BLQ: Chvílemi mi příjde, že to, kdo si kolik releases koupí a kolik toho prožije vnímá jako chloubu. Jo, ale pokud to děláš pro sebe, tak ať každej dělá podle svýho. Já zase můžu říct, že v posledním roce, dvou letech patřím ve svým městě na první místo mezi lidma, který si koupili CD s urban hudbou. Nezpochybňuju to, že si kupuješ za spoustu peněz hudbu!!! Zpochybňuju tu to, že člověk se přeci nestává fanouškem jenom tím, že si přeci koupí LP…

Za posledních těch x měsíců jsem si koupil převážnou většinu těch CZ realeses, který za to stály nebo mám aspoň originál. Jenom album Hádej kdo nemám, protože mi nepřišlo tolik exklusivní proto, abych si ho koupil.

Nemá cenu se tu rozepisovat, rozčilovat a dál psát. Je to zbytečný.

DaweDaAlkohola tu popíše to, co je problém a na to reaguje minimum lidí.

FRcheck: 05.02.2007 14:03

malej mazec :)

BLQ.: 05.02.2007 14:03

fanoušek má znalosti, cit, desky a chodí na mejdany. jinými slovy fanoušek věnuje svýmu “hobby” čas, peníze a srdce. tyhle věci jdou ruku v ruce. nechápu, podle čeho jinýho bys to chtěl měřit.

aloyz: 05.02.2007 14:11

BLQ. jinak to ani měřit nejde, ale jak si správně uvedl sice do uvozovek, ale přeci, tak je to “hobby”, ale nemusí to bejt život. Mám to rád! Nemám ovšem toli prostředků k tomu, abych si mohl koupit např. LP Marquese Houstona - Veteran, který je skvělý! Líbí se mi tolik věcí, že bych musel celej měsíc jenom makat, abych si koupil polovinu toho, co se mi líbí. Proto si koupím aspoň ty CZ alba, který se mi líbí.

stifler: 05.02.2007 16:25

BLQ: nechytam te za slovo,jenom se mi nelibi to rozdeleni,se kterym se tu par lidi ztotoznuje - “mas doma 100 a vic cds - si fakt frajer a nikdo ti nesaha po kotniky a urcite toho vis vo hh vic,nez ten,kdo ma cds jenom 50″ a “stahujes muziku? si zmrd,zabijis hiphop a nic nevis” jasne,sberatelstvi je hezky,kazdej z nas neco sbira a je to hezka motivace,ale fanouskovstvi je i o rozhledu,povedomi a chuti poslouchat. jasne ze tu mam par originalek,ale rozhodne nebudu do cds vrazet 50 liber tejdne jako nekdo.
a neutvrzuj me v mym nazoru na brnaky tim,ze mi budes nadavat do debilu.

Lil B: 05.02.2007 16:32

stifler: naprostej souhlas do posledniho slova

stierlitz: 05.02.2007 16:56

no,nad komentarema pana BLQ bych si ani neoholil pero - “chlastani jak nezavrenej je mym zivotem, utracim veskerych svy tezce vydreny love za hh cds a proto jsem nejvetsi frajer ve stadtu, others are loosers”… klidne mi dejte nalepku hater, ale kvuli takovejm jako je “blbeq” aby se clovek pomalu stydel nosit na ulici ksiltovku, se uz nedivim ze v amsteru maj kluby kam ksiltovkari maji vstup zapovezen…

BLQ.: 05.02.2007 16:59

stiflere, píšeš: “fanouskovstvi je i o rozhledu,povedomi a chuti poslouchat.” souhlasím, pochopitelně, důležitá je ale v tvojí větě spojka “i”. v téhle chvíli tě odkážu znovu na můj příspěvek z 14:03. neexistuje podle mě u real fans jedno bez druhýho, to je možný tak maximálně u víkendovýho posluchače, kterej je schopnej při poslechu svých >oblíbených

BLQ.: 05.02.2007 17:04

…mp3s například vysávat. to je jak kdybys chtěl o sobě tvrdit, že jsi filatelista, ale ve skutečnosti bys sám žádný cenný známky nevlastnil, jenom bys třeba věděl, z jakýho jsou roku a země a jak vypadají, protože jsi viděl jejich fotky na netu. chápeš?

BLQ.: 05.02.2007 17:06

stierlitz, jsem upřímně rád, že si nad mejma komentářema neholíš péro. jinak se nestyď a vesele nasaď kšiltovečku.

stifler: 05.02.2007 17:16

BLQ: nemusis mi tu vysvetlovat podstatu sberatelstvi,ja tvrdim,ze uplne stejnej fanousek muze bejt i nekdo,kdo nema doma voriginal…nas trh tim svetovym nezahejbe,takze v pohode,sbirej si,to ti nikdo nebere,ale ty neber nalepku “fanousek” nam ostatnim.

je to dost nesmyslnej beef.. praha-wastcoast,brno-eastcoast

Clint Eastwood: 05.02.2007 18:23

stierlitz - typickej koment vesnickyho loosera. uvolni se

mcawek: 05.02.2007 18:31

bavíme se tady o hovně, vždycky to bude tak, jak to je a nikdo to nezmění. někdo hold doma nebude mít žádnej orgnl, lidi jako já budou mít pár kvalitních cédéček a divez s bolkem budou mít doma všechno originální. neni objektivní soudit fandovství člověka jen podle počtu originálů. nevidim důvod mít doma všechny cd originální a nosit kvůli tomu na rok jedny kecky od rákosníka. chodte na akce a podporujte svoje oblíbence.

babelx: 05.02.2007 18:45

loser-that’s the way how to spell it

stierlitz: 05.02.2007 18:57

clint: tak nad touhle nalepkou se muzu opravdu jen od srdce zasmat…

mcawek: amen

*[wasper]*: 05.02.2007 20:16

Kupuju český i slovenský releases. Jakmile začnu makat, což bude snad v nejbližší době, tak začnu kupovat i nový US desky a i ty, který jsem prozatim poznával jen skrz bootleg. A přestaňte tu ze sebe dělat čůráky (Aloyz a spol.)

retro-active: 05.02.2007 21:38

stop it!! myslite si, ze kecanim jako jednotlivci neco vyresite?! Zmrdi budou dal a dal povidat, ze si nemuzou “dovolit kupovat kazdou desku ktera se jim libi”..
Kazdou…

BLQ.: 06.02.2007 03:41

jenom poslední věc ode mě: je hezký, že se někteří snažíte podporovat aspoň svoje [čechy]. já se třeba ale vůbec nezaobírám otázkou, jestli interpret má love či nikoliv. koupím lp too shorta, protože ho chci, bez ohledu na to, že má x vil a x aut. nekoupím lp indy & wich jenom proto, že jsou to “chudí naši”. nezajímá mě ani, kolik si bere label a kolik se dostane k interpretovi. kupuju, co mám rád, bez ohledu na všechno ostatní.

cbone: 06.02.2007 04:11

já říkám MW RODINA!!!
http://www.mwrodina.cz

cbone: 06.02.2007 04:12

sory chyba…
http://www.mwrodina.ic.cz

aloyz: 06.02.2007 09:19

*[wasper]*: keep it chill!!!! Přestaň zase ty dělat chytrýho! Na jednu stranu ze sebe děláš ubožáka, že nemáš práci a na druhou stranu kážeš, přestože máš bootleg. Kdoví, jestli třeba zrovna ty nekecáš, že si koupíš orig. releases??? To, že máš doma jenom orig. napsat můžeš, pravda může bejt jinde. Já si aspoň nelžu, abych se uspokojil, že podporuju to, co mám rád, když tomu tak není!

*[wasper]*: 06.02.2007 10:42

Aloyz: nereaguj na mě. Já prostě tvrdim to co tvrdim. Doteď jsem kupoval jen CZ SK releasy, protože jsem byl na škole, jelikož teď pudu do práce, tak je jasný, že bude víc penez na můj koníček a jestli mi nevěříš je to tvůj problém.

Young GOD: 06.02.2007 11:50

Nemachruj WASPER a zacni makat. Prace slechti..

aloyz: 06.02.2007 12:38

*[wasper]*: Kdyby si jako příklad čuráka označil sebe, nereagoval bych. pa

stifler: 06.02.2007 14:26

co takhle tu zalozit nakou stalou diskusi BEEF ?)) tyhle zabomysi valky me bavej! vid BLQ? )))

stifler: 06.02.2007 18:29

tak se presunme tam,jeste tri prispevky a ta haterz diskuse si ziska primej odkaz z hlavni stranky mezi nejvic komentovanejma…

Vložit komentář

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení uživatelé.